Διατροφική Βόμβα

Δεν είναι αυτό που σκέφτεσαι. Βαλε τις παρακάτω τροφές στο τραπέζι σου για να έχεις ενέργεια όλη μέρα.
1. Κεράσια: μαζί με τα μούρα - φραγκοστάφυλα και τα σταφύλια κατέχουν την πρώτη θέση στα αντιοξειδωτικά τρόφιμα. Οι συγκεκριμένοι καρποί τονώνουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα ενώ παράλληλα αυξάνουν την παραγωγή
αντισωμάτων στον οργανισμό σου.
2. Αβοκάντο: σου προσφέρει 25 πολύ σημαντικά θρεπτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου βιταμίνες του συμπλέγματος Β και σίδηρο, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, και αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α, C και Ε. Το αβοκάντο σου δίνει ενέργεια, μειώνει τις φλεγμονές στις αρθρώσεις μετά από έντονη φυσική δραστηριότητα και αυξάνει το μεταβολισμό σου.
3. Οστρακοειδή: περιέχουν περισσότερο ψευδάργυρο από οποιοδήποτε άλλο τρόφιμο. Ο ψευδάργυρος ανεβάζει τη λίμπιντο. Προσοχή όμως μην το παρακάνεις, μπορεί να προσγειωθείς απότομα καθώς η υπερβολική δόση ανεβάζει τη χοληστερίνη.
4. Τσάι: αν επιλέξεις το πράσινο, θα προσφέρεις στον οργανισμό σου μια εύκολη και γρήγορη αποτοξίνωση. Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε ελεύθερες πολυφαινόλες και επιδρά και στη ρύθμιση της όρεξης αλλά και του σακχάρου, καλμάροντας την πείνα.
5. Σαρδέλες: τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, οι σαρδέλες, ο τόνος, περιέχουν ω-3 λιπαρά και βιταμίνη Ε που βοηθά στην καλή οξυγόνωση του αίματος και την καλύτερη μεταφορά ερυθρών αιμοσφαιρίων.
6. Βραζιλιάνικα φιστίκια: βοηθούν τον οργανισμό σου να παράγει δικά του αντιοξειδωτικά ένζυμα. Για να συμβεί όμως αυτό πρέπει να υπάρχει στον οργανισμό και αρκετή ποσότητα σεληνίου. Το σελήνιο σε συνδυασμό με τις βιταμίνες Ε ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα σε περιόδους έντονης δραστηριότητας.
7. Τζίντζερ: χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια σαν φάρμακο. Το τζίντζερ έχει καταπληκτικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Είναι μια εξαιρετική επιλογή για σένα που κουράζεσαι σωματικά, μπορεί επίσης να σε βοηθήσει αν αντιμετωπίζεις αθλητικές κακώσεις.
8. Σπανάκι: είναι μια πλούσια πηγή φολικού οξέος, ένα αντιοξειδωτικό που ενισχύει τις κυτταρικές μεμβράνες και τα μιτοχόνδρια - τα εργοστάσια καύσης του λίπους.
9. Καυτό πιπέρι: η καυτή αίσθηση που δημιουργείται όταν το τρως προέρχεται από το αντιοξειδωτικό καψεΐνη. Πρόκειται για ένα φυσικό αναλγητικό που ενισχύει την καρδιαγγειακή λειτουργία.
10. Γκρέιπφρουτ: ένα ξινό φρούτο που όμως έχει ιδιαίτερη αλκαλική αντίδραση. Συνδυάζεται εύκολα με άλλα ξινά φρούτα, ξηρούς καρπούς και γάλα. Το γρέιπφρουτ είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και Β1 και καλή πηγή βιταμίνης και Β2 φτωχό σε θερμίδες, γι' αυτό το χρησιμοποιούμε σε δίαιτες αδυνατίσματος. Περιέχει λιγότερα σάκχαρα από τα πορτοκάλια. Πλούσιο σε φυτικές ίνες για την καλή λειτουργία του εντέρου.

menshealth.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Navigation

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.