Latest Tweets

About Me

Παραλιες γυμνιστων στην Αττικη...

Μερικές από τις παραλίες γυμνιστών στην Αττική, που καθαρίζονται μάλιστα συχνά από τους ίδιους τους λουόμενους είναι και οι παρακάτω:

Κ.Α.Π.Ε. Σούνιο

Βρίσκεται περίπου 64 χλμ από το κέντρο της Αθήνας κατά μήκος του παραλιακού δρόμου Αθηνών- Σουνίου. Όταν φθάνετε σχεδόν στο 64ο χλμ, σε μια αριστερή στροφή, θα δείτε μια ταμπέλα "KAPE" στο δεξιά σας. Ακολουθείτε το χωματόδρομο για περίπου 500-600 μέτρα και στο τέλος του δρόμου θα δείτε έναν μικρό ξέφωτο. Σταθμεύστε το αυτοκίνητό σας εκεί και περπατήστε μέχρι το τέλος. Αν σκοπεύετε να κάτσετε για αρκετή ώρα, τότε μπορείτε να προμηθευτείτε τα απαραίτητα από την καντίνα που βρίσκεται εκεί. Απέναντι ακριβώς υπάρχουν σκαλιά που θα σας οδηγήσουν στην πρώτη παραλία. Στα δεξιά σας θα βρείτε μερικούς βράχους, προχωρήστε προς τα εκεί και ακολουθείστε το μικρό μονοπάτι που σχηματίζεται. Μετά από έναν μεγάλο βράχο θα δείτε μια μικρή παραλία. Αν θέλετε να βρείτε εύκολα σημείο, τότε φροντίστε να πάτε εκεί από νωρίς και να μείνετε μέχρι το πανέμορφο ηλιοβασίλεμα.

Βραυρώνα

Στον δρόμο από Μαρκόπουλο προς Πόρτο Ράφτη, πριν το Π. Ράφτη στρίβετε αριστερά προς τον αρχαιολογικό χώρο Βραυρώνας και τις παιδικές κατασκηνώσεις Χαμολιάς. Δεν στρίβετε στην διασταύρωση για Λούτσα, αλλά ακολουθείτε τον δρόμο ευθεία δεξιά. Αφήνετε στο αριστερό σας χέρι τον αρχαιολογικό χώρο και συνεχίζετε ευθεία ακολουθώντας τον δρόμο. Στην διασταύρωση μετά την κατηφόρα στρίβετε αριστερά προς την παραλία. Ο δρόμος συνεχίζει δεξιά παράλληλα προς την παραλία για τις παιδικές κατασκηνώσεις. Πριν τις κατασκηνώσεις και απέναντι από τον οικισμό Πολυτεχνείου, θα δείτε μια χερσόνησο με λόφο. Στο σημείο αυτό στρίβετε αριστερά και παρκάρετε στο μεγάλο πλάτωμα. Ακολουθείστε το μονοπάτι και στο τέλος βρίσκεται ένας οργανωμένος βραχώδης κόλπος γυμνιστών. Αν ακολουθήσετε τον δρόμο των κατασκηνώσεων θα καταλήξετε σε ένα χωμάτινο ύψωμα στον οικισμό των ασφαλιστών, μια έκταση περιφραγμένη με συρματόπλεγμα. Απέναντι θα δείτε ένα κόλπο με βράχια όπου συνήθως μαζεύονται γυμνιστές, κυρίως άντρες. Αν ακολουθήσετε το μονοπάτι δίπλα από το συρματόπλεγμα θα φτάσετε στα βράχια, όπου μπορείτε να απολαύσετε ένα ήσυχο μπάνιο μακριά από αδιάκριτα βλέμματα.

Βαρκιζα – Riba’sΣτην παραλιακή Αθηνών - Σουνίου, μετά την Βάρκιζα, κάτω από την λεωφόρο θα βρείτε αρκετούς γυμνιστές και gay ζευγάρια. Έχει αρκετά καλή θάλασσα, αν και η πρόσβαση είναι σχετικά δύσκολη. Το βράδυ τα κουνούπια κάνουν beach party, οπότε φροντίστε να προμηθευτείτε λοτιόν αν σκοπεύετε να το διανυκτερεύσετε.

Ραμνούντα
Υπήρξε για δεκαετίες το κέντρο του αττικού γυμνισμού. Κοντά στον πανέμορφο αρχαιολογικό χώρο υπάρχει παραλία γυμνιστών η οποία κατά πολλούς παραμένει η καλύτερη κοντά στην Αθήνα. Ο αχανής αρχαιολογικός τόπος, που δεν έχει αναδειχτεί ακόμα όλος, απλώνεται ως την θάλασσα και μαρτυρά την στρατηγική σημασία του Ραμνούντα την κλασική εποχή. Η προσβασιμότητα είναι αρκετά δύσκολη αφού το μονοπάτι που οδηγούσε στην παραλία είναι κλειστό. Για να φτάσετε στην παραλία πρέπει να κατευθυνθείτε βόρεια προς το Γραμματικό και λίγο πριν το χωριό να στρίψετε δεξιά προς την τοποθεσία Λιμνιώνας. Εκεί ακολουθείτε την άσφαλτο, η οποία στην συνέχεια μετατρέπεται σε πολύ απότομο χωματόδρομο (ένα 4x4 θα ήταν ιδανικό). Ο δρόμος μετά από 3-4 χιλιόμετρα τελειώνει σε ένα Εκκλησάκι. Σε όλη την διαδρομή θα συναντήσετε τρεις διασταυρώσεις από την στιγμή που η άσφαλτος γίνεται χώμα και οι τρεις χωμάτινες. Στην πρώτη παραμένετε αριστερά και στις υπόλοιπες δύο στρίβετε δεξιά (στην τελευταία υπάρχει πινακίδα που δείχνει αριστερά προς Σέσι, εσείς στρίβετε δεξιά). Μετά την μεγάλη και απότομη κατηφόρα (προσοχή μεγάλη εδώ), υπάρχει ένα πέτρινο χάλασμα και αμέσως από κάτω το εκκλησάκι που αναφέραμε πριν. Εκεί μπορείτε να αφήσετε το αυτοκίνητό σας. Θα την πετύχετε σχεδόν πάντα καθαρή, ενώ όλα τα άτομα εκεί κάνουν μπάνιο χωρίς μαγιό.

Μπουκουρίμα (Κερατέα)

Στην Λεωφόρο Λαυρίου έξω από την Κερατέα, στρίβετε αριστερά ακολουθώντας την πινακίδα προς Κακή Θάλασσα. Λίγο πριν μπείτε στον οικισμό της Κ .Θάλασσας και πριν κατεβείτε προς την παραλία, στο αριστερό σας χέρι στρίβετε στην οδό Άρεως και ακολουθείτε την ευθεία μέχρι το τέλος της ασφάλτου. Εκεί αφήστε το αυτοκίνητο και ακολουθείστε με τα πόδια τον χωματόδρομο στα δεξιά σας. Αυτός σιγά σιγά θα γίνει μονοπάτι που θα σας οδηγήσει στην παραλία. Στην κατάβαση φροντίστε να βάλετε κλειστά παπούτσια για να αποφύγετε τυχόν "βουτιές". Στην παραλία θα βρείτε ψιλό χαλίκι και αρκετά καθαρή θάλασσα.

Μαύρο Λιθάρι
Ακολουθούμε την παραλιακή Αθηνών-Σουνίου, περνάμε την Σαρωνίδα και φτάνουμε στο Μαύρο Λιθάρι. Στο τέλος του οικισμού στα αριστερά, βρίσκεται το ξενοδοχείο Eden. Παρκάρετε μετά το ξενοδοχείο στην δεξιά πλευρά του δρόμου και ακριβώς από κάτω υπάρχει μια βίλα με ένα γήπεδο τένις. Στην παραλία αυτή θα βρείτε αρκετούς "κανονικούς" λουόμενους με μαγιό. Αριστερά (προς Σούνιο) υπάρχουν τρεις μικρότερες που χωρίζονται με βραχάκια και μαζεύουν συνήθως γυμνιστές. Πριν την τελευταία παραλία υπάρχει τσιμεντένια σκάλα για τον κεντρικό δρόμο. Σε όλες τις παραλίες έχει βότσαλα και άμμο, ενώ πρέπει να προσέξετε ιδιαίτερα τους μικρούς ύφαλους. Αν κάτσετε μέχρι αργά, θα σας αποζημιώσει και με το παραπάνω το υπέροχο ηλιοβασίλεμα.

Μαρίκες (Ραφήνα) Από την κυρίως παραλία της Ραφήνας προχωράτε τέρμα δεξιά και βρίσκουμε κάτι σκαλοπάτια. Ανεβαίνουμε και παίρνουμε το μονοπάτι το οποίο μας βγάζει σε έναν κόλπο από πίσω με πανέμορφα νερά. Εναλλακτικά, φεύγοντας από τον χώρο στάθμευσης της κυρίως παραλίας, συνεχίζετε ευθεία την ανηφόρα, στρίβετε στο πρώτο στενό αριστερά, μετά ξανά αριστερά και στο τέλος του δρόμου θα συναντήσετε μια χωμάτινη προέκταση. Εκεί παρκάρετε και κατεβαίνετε με πολύ προσοχή το μονοπάτι που βγάζει αμέσως στην παραλία γυμνιστών. Είναι σχετικά απομονωμένη και προσελκύει αρκετούς γυμνιστές. Ιδανική λύση για τους κατοίκους των Μεσογείων.

Πανόραμα Κινέτας

Στην εθνική οδό Αθηνών - Κορίνθου στρίβετε δεξιά μετά το τρίτο τούνελ στην ένδειξη "Κινέτα- Πανόραμα" και ακολουθείτε τον δρόμο που σας οδηγεί στην παραλία. Φτάνοντας, ο δρόμος συνεχίζει μόνο αριστερά και καταλήγει στο ξενοδοχείο Sun. Παρκάρετε εκεί και συνεχίζετε με τα πόδια παραλιακά (κατεύθυνση προς Αθήνα). Η παραλία είναι αρκετά μεγάλη, οπότε μετά από κανά 20λεπτο θα βρείτε τους πρώτους γυμνιστές. Η παραλία έχει άμμο και πέτρα και εκτείνετε κατά μήκος της θάλασσας.
Δείτε επίσης:

Το είδαμε εδώ
Αν σου άρεσε κάνε ένα
"Like"

Παραλιες γυμνιστων στην Αττικη... Παραλιες γυμνιστων στην Αττικη... Reviewed by stoklari on 11.6.12 Rating: 5

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή

Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.