"Nintendo" η νέα φορητή κονσόλα 3DS με δυνατότητα 3D απεικόνισης


"Nintendo" η νέα φορητή κονσόλα 3DS με δυνατότητα 3D απεικόνισης



Η είναι η «αρχαιότερη» εταιρεία σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των videogame (Sony, Microsoft, Sega, EA, Ubisoft κ.λπ.), με ιστορία που ξεκινάει πριν από περίπου τριάντα χρόνια, από τις αίθουσες των ηλεκτρονικών παιχνιδιών (arcade / coin - op όπως λέγονται) και τις πρώτες φορητές παιχνιδο-
κονσόλες (Nintendo Game & Watch). Πριν από λίγες μέρες, επίσημα διατέθηκε και στη χώρα μας η νέα φορητή κονσόλα Nintendo 3DS με δυνατότητα 3D απεικόνισης (στο εξωτερικό την υποδέχθηκαν οι καταναλωτές με αρκετά μεγάλη επιτυχία στις πωλήσεις) - όμως αυτό δεν είναι το πρώτο εγχείρημα στην 3D απεικόνιση της εταιρείας.

Έχουν προηγηθεί αρκετά βήματα όλα αποτυχημένα, μερικά γνωστά - όπως το Virtual Boy που είχε έρθει και στα ελληνικά καταστήματα της εποχής, τα Χριστούγεννα του 1994. Ο γράφων θυμάται, όταν τότε εργαζόταν σε αντίστοιχο κατάστημα της Καλλιθέας, την έκπληξη των πελατών, αλλά και τη δυσκολία χρήσης, όπως και τη χάλια ποιότητα γραφικών που οδήγησαν στην απόσυρση του Virtual Boy έναν χρόνο μετά τη διάθεσή του - και μερικά άγνωστα (όπως τα γυαλιά 3D για την κονσόλα του 1985 NES, που δεν ήρθε ποτέ στην Ελλάδα, και μια έκδοση του GameBoy με 3D υποστήριξη που δεν βγήκε ποτέ από τα εργαστήρια της εταιρείας). Όταν, λοιπόν, η Nintendo αποφάσισε να δώσει στον λαό το Nintendo 3DS, το είχε μελετήσει καλά, είχε την τεχνογνωσία και σημαντικότερο την προγενέστερη εμπειρία.

Έτσι, έκπληξη προκαλεί η δήλωση του Reggie Fills-Aime, προέδρου της Nintendo USA και ανθρώπου που μετάλλαξε προς το καλύτερο την παγκόσμια εικόνα της εταιρείας, ότι «κατά πάσα πιθανότητα η επόμενη [σσ. οικιακή/σταθερή] κονσόλα μας δεν θα υποστηρίζει 3D». Ο λόγος είναι απλός: για την Nintendo παίζει μεγάλο ρόλο η προσβασιμότητα ή, αν θέλετε, η ευκολία χρήσης και η αμεσότητα στην εμπειρία με μια κονσόλα.

Προς το παρόν, η τεχνολογία 3D στις τηλεοράσεις αποδίδεται με δύο διαφορετικούς τρόπους: με ειδικά γυαλιά και χωρίς - με γυαλιά επιτυγχάνεται πολύ καλύτερη 3D απόδοση και η θέαση έχει μεγάλες γωνίες (όπως δηλαδή πρέπει, αφού την τηλεόραση δεν την παρακολουθούμε «καρφωμένοι» από μια συγκεκριμένη απόσταση και γωνία), αλλά δυστυχώς θα πρέπει να φοράμε μόνιμα τα ειδικά γυαλιά, ενώ χωρίς αυτά, ναι μεν δεν φοράμε κάτι, αλλά η τεχνολογία περιορίζει: συγκεκριμένη απόσταση και γωνία θέασης, ειδάλλως η 3η διάσταση «πάει περίπατο».



Κατά τη Nintendo, κανένας από τους παραπάνω τρόπους δεν είναι ο ενδεδειγμένος για μια κονσόλα για το σπίτι - το Nintendo 3DS, ως φορητή κονσόλα, όταν την κρατάει στα χέρια του ο χρήστης, υπάρχει συγκεκριμένη γωνία θέασης και απόστασης, όμως στο σπίτι δεν είναι θεμιτό να περιορίσεις τον χρήστη σε συγκεκριμένο σημείο, ούτε να απαγορεύσεις άλλους χρήστες να μπορούν να δουν την 3η διάσταση (αφού θα κάθονται σε «λάθος γωνία/απόσταση) με την τεχνολογία 3D άνευ γυαλιών. Για την τεχνολογία 3D με χρήση γυαλιών, η Nintendo ούτε καν που το συζητάει, καθώς θεωρεί ότι είναι υπερβολικά κουραστική η συνεχόμενη επί ωρών χρήση για τις ανάγκες ενός videogame. Βέβαια, η εταιρεία δεν αποκλείει εντελώς το ενδεχόμενο, μια και στο μέλλον θα υπάρξουν 3D τηλεοράσεις μεγάλης γωνίας θέασης / ποικίλης απόστασης άνευ γυαλιών, όμως κάτι τέτοιο ακόμα δεν υπάρχει (η Samsung έχει δηλώσει πως χρειάζεται ακόμη μια πενταετία τουλάχιστον για μια τέτοια τηλεόραση από μεριάς της, ώστε να πετύχει ποιότητα, μεγάλη γωνία θέασης, απόστασης και χαμηλή τιμή)...


madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Navigation

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.