Νεκροταφείο αυτοκινήτων η Αθήνα



 Νεκροταφείο αυτοκινήτων η Αθήνα
Η κατάσταση με τα παρατημένα αυτοκίνητα στην Αθήνα έχει αρχίσει να γίνεται ανυπόφορη. Τέσσερις χιλιάδες εγκαταλελειμμένα οχήματα έχουν εμφανιστεί … από τις αρχές του 2010 κυρίως σε περιοχές γύρω από το κέντρο (Παγκράτι, Αμπελόκηποι, Πατήσια, Νέος Κόσμος και Κυψέλη). Η φετινή καταγραφή στα όρια του Δήμου Αθηναίων δείχνει άλλα 1.950 εκ των
οποίων «τα 1.151 έχουν ήδη απομακρυνθεί και τα υπόλοιπα βρίσκονται στη διαδικασία απόσυρσης» όπως βεβαιώνει ο αντιδήμαρχος καθαριότητας και περιβάλλοντος του Δήμου Αθηναίων, Ανδρέας Βαρελάς .
Η αιτία πίσω από τον αυξημένο αριθμό των οχημάτων αυτών, σύμφωνα με δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου είναι κυρίως η οικονομική κρίση. Είτε γιατί αδυνατούν να πληρώσουν τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, είτε γιατί δεν έχουν χρήματα να επισκευάσουν κάποια ζημιά στο όχημα, πολλοί οδηγοί προτιμούν να τα παρατάνε στον δρόμο. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα παρατημένα αυτά αυτοκίνητα καταλαμβάνουν παραπάνω από επτά στρέμματα(!) χώρου. Αξίζει επίσης να σημειωθεί το καθένα από τα ΙΧ αποτελεί και από μόνο του μια υπολογίσιμη εστία μόλυνσης του περιβάλλοντος.
Σύμφωνα με το ειδικό πρόγραμμα απελευθέρωσης δημόσιων χώρων, η διαδικασία περισυλλογής των αυτοκινήτων έχει ως εξής:
- Πρώτα ενημερώνεται το γραφείο εγκαταλελειμμένων οχημάτων από τα τμήματα αποκομιδής ή οδοκαθαρισμού, από τα δημοτικά διαμερίσματα και τους δημότες
- Η περίπτωση καταγράφεται από τους υπαλλήλους του δήμου έπειτα από επόπτευση και τοποθετείται αυτοκόλλητη ειδοποίηση απομάκρυνσης στο όχημα
- Το όχημα απομακρύνεται μετά την πάροδο 45 ημερών εάν δεν φέρει πινακίδες κυκλοφορίας, ενώ όταν φέρει πινακίδες αλλά δεν έχει επικολλημένο σήμα τελών κυκλοφορίας απομακρύνεται μετά την πάροδο 90 ημερών
Τα οχήματα που περισυλλέγονται οδηγούνται στην ανακύκλωση: «Ο δήμος είναι συμβεβλημένος με εννέα εταιρείες ανακύκλωσης. Παράλληλα, είμαστε στη διαδικασία να συμβληθούμε με ακόμα δύο εταιρίες που διαθέτουν δικά τους μέσα για τη μεταφορά των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων» αναφέρει στον Ελεύθερο Τύπο ο κ. Βαρελάς.
Παρόλα αυτά σημαντικό εμπόδιο στην όλη διαδικασία φαίνεται πως είναι η απροθυμία των ίδιων των –απογοητευμένων- οδηγών να συνεργαστούν. Μόλις βλέπουν την ειδοποίηση απλώς μετακινούν το όχημα σε άλλη περιοχή ή αφαιρούν το χαρτάκι ώστε να κερδίσουν χρόνο.
Δείτε τα στοιχεία με αριθμούς:
- 4.000 εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα υπάρχουν συνολικά στην Αθήνα
- 1.151 έχουν απομακρυνθεί μέσα στο 2011
- 3.400 απομακρύνθηκαν την περσινή χρονιά
- 51 ευρώ κερδίζει ο δήμος από την ανακύκλωση κάθε οχήματος
- 50% των παρατημένων ΙΧ έχουν ηλικία άνω των δέκα χρόνων
- 10 κιλά ορυκτελαίων, 40 κιλά εύφλεκτων ελαστικών, επτά κιλά μολύβδου, έξι κιλά ψευδαργύρου και ένα κιλό αμιάντου γλιτώνει από περιβάλλον κάθε ανακυκλωμένο όχημα
Τέλος, ίσως το βασικότερο και πιο χαρμόσυνο στατιστικό όλων:
- 1 νέα θέση πάρκινγκ ελευθερώνεται για κάθε δύο οχήματα που απομακρύνονται



http://www.eglimatikotita.gr/2011/05/blog-post_8974.html



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Navigation

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.