Porsche 911 GT3 RS 4.0


Porsche 911 GT3 RS 4.0, είπατε κάτι;

Ακόμα θυμάμαι την προηγούμενη Porsche GT3RS. Η πρώτη της γενιά με το πορτοκαλί χρώμα της, στοιχειώνει ακόμα τα όνειρα μου. Όχι ότι η δεύτερη γενιά δεν μου προκαλεί ανατριχίλα. Ειδικά αυτές οι κόκκινες ζάντες της, αποδεικνύουν τον πραγματικά αλήτικο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Πρόκειται για το πιο άγριο αυτοκίνητο που έχω δει ποτέ. Έχω την αίσθηση ότι ακόμα και μία Lambroghini θα
έψαχνε κάπου να κρυφτεί αν την πετύχαινε ο “αλήτης από την Στουτγκάρδη”.
Η GT3 RS είναι ένας τρομοκράτης παντός εδάφους και διαδρομής. Ένα αυτοκίνητο ασύλληπτα γρήγορο που απαιτεί σεβασμό, γνώση και αυτοσυγκράτηση για να δώσει αυτό που πραγματικά μπορεί και να μην καταλήξει σμπαραλιασμένο σε κάποια μπαριέρα. Η Porsche το ξέρει αυτό. Γνωρίζει επίσης ότι η GT3 RS είναι το αυτοκίνητο που κάθε petrolhead ονειρεύεται. Γι αυτό παρουσίασε την νέα, γρηγορότερη και ελαφρύτερη GT3 RS 4.0.
Το κύκνειο άσμα της 997 είναι αυτό το αυτοκίνητο. Ο μεγαλύτερος κινητήρας που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε 911, έχει χωρητικότητα 4 λίτρων, αποδίδει 500 καθαρόαιμα άλογα και είναι, φυσικά, ατμοσφαιρικός. Πώς θα μπορούσε αλλιώς άλλωστε; Η ροπή έχει εκτοξευτεί στα 460 Nm (!) ενώ το βάρος έχει κρατηθεί στα μόλις 1360 κιλά. Το κερασάκι στην τούρτα είναι το στροφάρισμα του κινητήρα καθώς πρωτού μπει ο κόφτης, φτάνει τις 8300 στροφές το λεπτό.
Porsche 911 GT3 RS 4.0, είπατε κάτι;
Τα παραπάνω νούμερα αρκούν για να χαρίσουν εκπληκτικές επιδόσεις στην Porsche GT3 RS 4.0: 0-100 σε 1.. 2.. 3.. 3.9 δευτερόλεπτα και 0-200 σε λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα. Όμως, τι σημασία έχει η επιτάχυνση όταν μιλάμε για μία Porsche RS; Καμία. Αυτό που μετράει είναι τα πλευρικά G, το κράτημα της και η δυνατότητα της να ταπεινώνει στην πίστα αντιπάλους με πολύ περισσότερα άλογα. Για να ολοκληρώσει έναν γύρο στην θρυλική πίστα του Nurburgring χρειάζεται μόλις 7.27 δευτερόλεπτα. Ενδεικτικά, το διαμάντι της Ferrari, η 458 Italia, “γράφει” 7.33 στην ίδια πίστα.
Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της Porsche 911 GT3 RS 4.0 που την κάνει πραγματικά ξεχωριστή και μοναδική, είναι το κιβώτιο ταχυτήτων της. 6 σχέσεων, μηχανικό. Κανένας διπλός συμπλέκτης, καμία υποβοήθηση. Ναι, μπορεί να χάνει λίγο χρόνο συγκριτικά με τους αντιπάλους της αλλά η GT3 RS φημίζεται για την αίσθηση της, δεν είναι Playstation, είναι το real thing. Και οφείλει να είναι χειροκίνητη. Εξάλλου, είναι ότι πιο κοντινό μπορεί να υπάρξει στην αγωνιστική Porsche 911 GT3 RSR.
Το κόστος της, στην Γερμανία, αγγίζει τις 180.000€. Δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να φτάσει στην Ελλάδα με τις φορολικές επιβαρύνσεις που υπάρχουν, αλλά ο απόλυτα αγωνιστικός της χαρακτήρας, η εκτεταμμένη χρήση ανθρακονημάτων, οι άσπρες ζάντες της, τα κεραμικά της φρένα και ο ήχος από το 4λιτρο διαμάντι, με κάνουν να πιστεύω ότι θα πληρώνα όσο – όσο για να την αποκτήσω.
Βλέποντας το video της επίσημης παρουσίασης της Porsche 911 GT3 RS 4.0 που ακολουθεί, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου..
Porsche 911 GT3 RS 4.0, είπατε κάτι;
http://stoklari.blogspot.com/2011/05/porsche-911-gt3-rs-40.html








πηγη: pestaola.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Navigation

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.