15 Συμβουλές για φαγητό έξω


 
Παλιότερα βγαίναμε έξω για φαγητό μόνο σε ειδικές περιπτώσεις.
Τα τελευταία χρόνια πολλοί από εμάς γευματίζουμε έξω τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα. Επιπλέον, με τη συχνή κατανάλωση γρήγορου φαγητού ή παραγγέλνοντας απ’ έξω, καταλήγουμε να καταναλώνουμε παραπάνω από ένα γεύμα μαγειρεμένο εκτός σπιτιού. Το να τρώμε έξω συνήθως σημαίνει ότι έχουμε περιορισμένο έλεγχο για το μέγεθος της μερίδας ή το πώς είναι τα τρόφιμα παρασκευασμένα. Τρόφιμα που καταναλώνουμε έξω τείνουν να είναι υψηλότερα σε λίπος και έρευνες δείχνουν ότι αυτοί που τρώνε τακτικά έξω έχουν γενικά αυξημένη πρόσληψη λίπους, αλατιού και θερμίδων. Μελέτες, επίσης, δείχνουν ότι η κατανάλωση γεύματος με φίλους οδηγεί σε υψηλότερη κατανάλωση φαγητού. Παρόλα αυτά, με καλό προγραμματισμό και σωστές επιλογές, το φαγητό έξω μπορεί να είναι ευχάριστο και  παράλληλα υγιεινό!
Προγραμματίστε την έξοδο έγκαιρα, έτσι ώστε με ρυθμίσετε το φαγητό σας κατά την υπόλοιπη μέρα προκειμένου να «αποταμιεύσετε» θερμίδες.
Συμμετέχετε στην επιλογή του εστιατορίου που να έχει διαθέσιμα πιάτα χαμηλά σε λιπαρά ή θερμίδες.
Μην ξεχνάτε τον κανόνα των τετάρτων. Το μισό πιάτο να περιέχει σαλάτα, το ένα τέταρτη την


πρωτεΐνη (κρέας, ψάρι) και το άλλο τέταρτο το συνοδευτικό. Έχετε πάντα αυτήν την αναλογία στο μυαλό σας.
Προτιμήστε τρόφιμα που είναι ψητά, μαγειρευτά, στη σχάρα, βρασμένα ή ποσέ. Αποφύγετε τα τηγανητά τρόφιμα.
Συνοδέψτε το κυρίως γεύμα σας με λαχανικά ή σαλάτα.
Ζητήστε να σερβιριστεί το φαγητό χωρίς έξτρα λίπος (βούτυρο, λάδι κ.τ.λ.).
Ζητήστε να σερβιριστούν οι σάλτσες για το φαγητά και τις σαλάτες χωριστά για να μπορέσετε να επιλέξετε την ποσότητα που θα φάτε.
Αποφύγετε την κατανάλωση τυριών υψηλών σε λιπαρά, κρέμα γάλακτος και μαγιονέζας, καθώς και σάλτσες που έχουν ως βάση τα προηγούμενα.
Προσοχή στα έτοιμα μενού. Συνήθως είναι αρκετά μεγάλες ποσότητες.
Εάν βρίσκεστε σε μπουφέ, δείτε προσεκτικά τι προσφέρεται πριν βάλετε οτιδήποτε στο πιάτο σας. Επιλέξτε αυτά που πραγματικά σας αρέσουν αντί να δοκιμάσετε λίγο από όλα. Επισκεφτείτε το μπουφέ μόνο μια φορά.
Για επιδόρπιο προτιμήστε κάτι με βάση φρούτα ή μοιραστείτε το επιδόρπιο σας με κάποιον άλλο.
Αντικαταστήστε τα τηγανητά καλαμαράκια με ψητό καλαμάρι στο φούρνο. Έτσι θα γλιτώσετε περίπου 225 θερμίδες!
Αντικαταστήστε το ψαρονέφρι με κρέμα γάλακτος και τυριά στο πήλινο με ψαρονέφρι με μανιτάρια ψητά στη σχάρα και λεμόνι. Έτσι θα γλιτώσετε περίπου 350 θερμίδες!
Αντικαταστήστε τη χωριάτικη σαλάτα με ελαιόλαδο, ξύδι & μπαχαρικά με μια χωριάτικη σαλάτα χωρίς ελαιόλαδο, μόνο με ξύδι & μπαχαρικά. Έτσι θα γλιτώσετε περίπου 450 θερμίδες!
Αντικαταστήστε τη σαλάτα με dressing μαγιονέζας με μια σαλάτα με dressing γιαουρτιού. Έτσι θα γλιτώσετε περίπου 315 θερμίδες!
 ΥΓΕΙΑ-ΓΥΝΑΙΚΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ



i-live.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Navigation

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.