Ώρα μηδέν για τα ταξί: Κρίσιμη συνέλευση


Ώρα μηδέν για τα ταξί: Κρίσιμη συνέλευση


Το μέλλον των κινητοποιήσεων θα κρίνει η συνέλευση των ιδιοκτητών ταξί που πραγματοποιείται από τις 11:00 το πρωί, καθώς πρόκειται να ληφθούν κρίσιμες αποφάσεις για τη συνέχιση ή μη της απεργίας.

Με τους ταξιτζήδες Δωδεκανήσου να έχουν ήδη σπάσει την απεργία, 82 δικογραφίες κατά
απεργών να προωθούνται στην Εισαγγελία, 600 ιδιοκτήτες ταξί να καλούνται στις διευθύνσεις Μεταφορών για να δικαιολογήσουν παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, και άλλες 2000 προσκλήσεις να ετοιμάζονται, η συνέλευση αναμένεται ταραχώδης.

Οι ιδιοκτήτες ταξί θα πρέπει να παρουσιαστούν στις διευθύνσεις εντός πέντε ημερών από την παραλαβή της πρόσκλησης. Σε αντίθετη περίπτωση, οι προβλεπόμενες ποινές είναι αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων για ένα έτος.

Στις 11:00 το πρωί οι αυτοκινητιστές συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία του ΣΑΤΑ, αναμένοντας ανακοινώσεις από τον Θύμιο Λυμπερόπουλο. Από την έκβαση της συνεδρίασης που έχει συγκαλέσει η Ομοσπονδία των ιδιοκτητών ταξί Ελλάδας, θα εξαρτηθεί η στάση των αυτοκινητιστών νομού Θεσσαλονίκης, δήλωσε ο αντιπρόεδρος του σωματείου τους, Δημήτρης Καρατάκης.

Όπως σημείωσε, σε σύσκεψη που έκαναν αργά το απόγευμα αποφάσισαν να συγκεντρωθούν όλοι οι αυτοκινητιστές του νομού Θεσσαλονίκης με τα Ι.Χ. αυτοκίνητά τους στο πλακόστρωτο στην παραλία, μπροστά από το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου και να περιμένουν την απόφαση της ομοσπονδίας. Σε περίπτωση που δεν δουν κάποιο «φως» στο τούνελ, δεν αποκλείεται να προχωρήσουν σε κινητοποίηση, τη μορφή της οποίας θα αποφασίσουν επί τόπου.

Μέχρι στιγμής αδιέξοδο

Μετά από αλλεπάλληλες συναντήσεις των ιδιοκτητών των ταξί με τον υπουργό η χρυσή τομή δεν έχει βρεθεί ακόμη, καθώς και οι δύο πλευρές δεν φαίνονται διατεθειμένες να βάλουν νερό στο κρασί τους.

Παράλληλα, ο κλοιός γύρω από τον Γιάννη Ραγκούση σφίγγει, καθώς πέραν των αντιδράσεων των κομμάτων της αντιπολίτευσης, έχει ενεργοποιηθεί και το «βαθύ ΠΑΣΟΚ», όπως φάνηκε και από τους υψηλούς τόνους της κυρίας Παπανδρέου, κατά την χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικών της Βουλής, ενώπιον της οποίας ο υπουργός Υποδομών-Μεταφορών,  εξέθεσε τα σχέδιά του σε ό,τι αφορά το θέμα των ταξί.

Αποτέλεσμα της διαφωνίας είναι η δυσφορία των στελεχών και οι συνεχείς ενδοκυβερνητικές τριβές, οι οποίες απορρέουν από την απόρριψη του προεδρικού διατάγματος Ρέππα, το οποίο προέβλεπε ποσόστωση επί του πληθυσμού στην έκδοση αδειών ταξί.

Ο υπουργός Υποδομών έκανε ακόμη γνωστό ότι το προσεχές διάστημα, που το υπουργείο θα γνωστοποιήσει τη συνολική πρόταση και τους κανόνες που θα διέπουν την απελευθέρωση του συγκεκριμένου επαγγέλματος, θα δώσει στους ενδιαφερόμενους εύλογο και επαρκή χρόνο προκειμένου να επισημάνουν τα σημεία στα οποία συμφωνούν και τα σημεία στα οποία διαφωνούν. «Μέχρι τότε είναι παντελώς αδικαιολόγητη κάθε μορφή κινητοποίησης και μάλιστα με θύμα το κοινωνικό σύνολο», τόνισε.

Κατηγόρησε ταυτόχρονα τους ιδιοκτήτες ταξί πως όταν μιλούν για πληθυσμιακά κριτήρια «εννοούν τέτοια πληθυσμιακά κριτήρια, ώστε το επάγγελμα να παραμείνει κλειστό, ώστε να μην προκύπτει η δυνατότητα έκδοσης νέων αδειών».



madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Navigation

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.