Latest Tweets

About Me

Είναι μόλις 14 χρονών και εχει ύψος 2,06 μετρα...



Έχει εγκαταλείψει το σχολείο

Η Ελισάνι Σίλβα είναι μόλις 14 ετών και είναι η ψηλότερη Βραζιλιάνα στην ηλικία της. Ούτε λίγο ούτε πολύ είναι 2 μέτρα και 6 εκατοστά!
Περίπου 50 πόντους ψηλότερη από το φυσιολογικό ύψος της ηλικίας της. Η μικρή που
το όνειρό της είναι να γίνει μοντέλο έχει αναγκαστεί να εγκαταλείψει το σχολείο και να μένει στο σπίτι της με τους γονείς της.
Αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα όπως επισημαίνει "δεν μπορώ να κάνω όλα τα πράγματα σωστά. Θέλω να παίξω με τους φίλους μου, αλλά δεν είμαι σε θέση. Είναι δύσκολο όταν είμαι μέσα στο σπίτι μου, χτυπάω το κεφάλι μου στο ταβάνι. "
Εμπειρογνώμονες ισχυρίζονται ότι η νεαρή θα ψηλώσει και άλλο και ίσως ξεπεράσει τα 2 μέτρα και 10 εκατοστά.

Παρ' όλα τα μικροπροβλήματα της καθημερινότητας η Ελισάνι δεν το βάζει κάτω και θέλει να γίνει μοντέλο. Τις επόμενες μέρες θα περπατήσει σε πασαρέλα σε επίδειξη μόδας στη πόλη Μπελέμ.



Δείτε επίσης:




πηγη

Είναι μόλις 14 χρονών και εχει ύψος 2,06 μετρα... Είναι μόλις 14 χρονών και εχει ύψος 2,06 μετρα... Reviewed by stoklari on 25.9.11 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.


Από το Blogger.