Latest Tweets

About Me

Μια αγανακτισμένη ελληνίδα






ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.Τον συνδεσμο μου τον εστειλε ενα φιλαρακι.Ειμαι κι εγω μια απ τις αγανακτησμενες γυναικες αυτου του τοπου που μεχρι τωρα δεν μ εχει βοηθησει πουθενα και σε τιποτα. Ειμαι 45 χρονων μητερα δυο παιδιων 20 και 10 τα μεγαλωνω μονη μου εδω και 8 χρονια.. Εχω βαρεθει να ζω σε μια χωρα που ενω ηταν αυτη που εδωσε τα φωτα της παιδειας σε ολον τον κοσμο σημερα δεν εχει παιδεια. Εχω βαρεθει να μ εκμεταλλευεται η ιδια μου η πατριδα και να κανει οτι μπορει για να την συχαθω πιο πολυ. Κουραστηκα να με κυβερνουν ανθρωποι τους οποιους δεν ψηφισα στις δυο τελευταιες τετραετιες γιατι τους θεωρω ανευθυνους και ανεγκεφαλους αφου το μονο που εχουν καταφερει τοσα χρονια ειναι να
χοντραινουν τις κοιλιες τους να κυκλοφορουν με αλεξισφαιρα αυτοκινητα να εχουν καταφερει να φτιαξουν περιουσιες για να ζησουν γεννεες 14 μετα απ αυτους αντι να κοιταξουν πως θα κανουν την χωρα μας πρωτη σε ολη την Ευρωπη οπως θεωρω οτι μας ταιριαζει αφου εμεις τους καναμε ανθρωπους κλεβοντας ολοι τους κατι απ τον πολιτισμο μας που αυτοι οι χαφιεδες ανεγκεφαλοι της βουλης δεν μπορεσαν να διασφαλισουν!!! Φοβαμαι να κυκλοφορησω σε μια πολη οπως η πρωτευουσα μας που ενω απ την μια μερια εχει να επιδειξει ατελειωτα αξιοθεατα πολιτισμου χιλιαδων χρονων αυτην την στιγμη εχει καταντησει ερμαιο του καθενος κλεφτη βιαστη ενχρωμου χωρις να ειμαι υπερ των φυλετικων διακρισεων, Που ειναι η αστυνομια μας? Μονο να χτυπαει με γκλοπ τα κεφαλια ανθρωπων που αντιδρουν για τα δικαιωματα τους ξερει? Και εν παση περιπτωση ποια ειναι τελικα τα δικαιωματα μου οταν το αυτονοητο δικαιωμα καθε ανθρωπου αυτην τη στιγμη παραβιαζεται απο μια χουφτα ανθρωπων της βουλης που αυτην την στιγμη δεν τολμανε να βγουνε εξω να μας αντιμετωπισουν κοιταζοντας μας στα ματια?? Ειμαι τρομερα αγανακτισμενη πιεσμενη τρομαγμενη και ετοιμη για ολα!!! Και δεν ειμαι σιγουρη οτι η κινηση των αγανακτισμενω στο Συνταγμα θα οδηγησει πουθενα....Δεν νομιζω οτι το αυτακι τους ιδρωνει απ τις κραυγες απελπισιας του λαου μας.
Θελουν να τους αντιμετωπισουμε με τον ιδιο τροπο που μας αντιμετωπιζουν αυτοι σαν να μην ειναι τιποτα για μας. Αδιαφορωντας τελειως και χαραζοντας την δικη μας μαχη για δεδομενα δικαιωματα καθε πολιτη αυτης της χωρας οπως ειναι ενα σπιτι μια δουλεια χρηματα για να καλυψει βασικες αναγκες επιβιωσης μορφωση για τα παιδια μας ασφαλεια ιατρικη περιθαλψη παιδεια.
Δικαιωματα που αυτοι δεν προκειται να μας τα δωσουν αυτοι.....με τις υπογραφες που βαζουν στα μνημονια των κορακιων και κεφαλαιοκρατων της Ευρωπης βλεπε ΓΕΡΜΑΝΙΑ.
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ κατα την ταπεινη μου γνωμη θα πρεπει μονοι τους να διεκδηκησουν τα αυτονοητα που ειπα παραπανω.
Κι εγω ως γνησια Ελληνιδα αποφασισα να μην περιμενω απ αυτους αλλα να δρασω μονη μου για τον εαυτο μου.
Αποφασιζω λοιπον να μην ξαναπληρωσω ξανα οτιδηποτε εχει σχεση με το κρατος αφου αυτο ειναι ανικανο να το αυγατισει και να μου το ξαναδωσει πισω κι εννοω Εφορια Δημοσιους Ασφαλιστικους Οργανισμους Τελη Κυκλοφοριας κλπ.
Ηθελα να ηξερα αν αυτο που σκεφτηκα εγω να κανω το καναμε ολοι μας και παραλυαμε εμεις ολη την χωρα σαν μια μπουνια αντι αυτοι να παραλυουν εμας τι θα γινοταν??
Ομως ειτε ειναι αυτη η λυση στο προβλημα μας ειτε οχι αυτο που εχω να πω εινται οτι οι ΕΛΛΗΝΕΣ οταν ειναι ενωμενοι κανουν θαυματα.......
Γι αυτο ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ ΚΙ ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΟΡΘΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΟΡΡΑ ΣΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ......
Και εν παση περιπτωση ειναι 300 κι ειμαστε 9.000.000 και περισσοτεροι.
Αν τους αφησουμε θα ειμαστε αξιοι της μοιρας μας!!!!!
Ευχαριστω για την ευκαιρια που μου δωσατε να εκφρασω τις σκεψεις τους φοβους και τα θελω μου μ ενα τροπο αληθινα δημοκρατικο!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ
ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

Μια αγανακτισμένη ελληνίδα.  Παυλινα.


Μια αγανακτισμένη ελληνίδα Μια αγανακτισμένη ελληνίδα Reviewed by stoklari on 6.6.11 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.


Από το Blogger.