Latest Tweets

About Me

Όχι, απόψε αγάπη μου έχω πονοκέφαλο


Σύμφωνα με έρευνες ένα μέρος του πληθυσμού του πλανήτη υποφέρει από ένα είδος πονοκεφάλων που ονομάζεται «κεφαλαλγίες του σεξ».
Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι περίπου το 20% των γυναικών και το 5% των ανδρών υποφέρουν από ένα είδος πονοκεφάλου που εμφανίζεται με τα προκαταρκτικά στο σεξ και κορυφώνεται σε ένταση παράλληλα με τον οργασμό σας. Αυτό το είδος
κεφαλαλγίας μπορεί να κρατήσει από λίγα λεπτά μέχρι μισή ώρα μετά το τέλος της συνουσίας και προκαλείται είτε από την αυξημένη αρτηριακή πίεση κατά τη διάρκεια γρήγορου σε ρυθμό σεξ είτε από την αυξημένη ένταση των μυών πριν τον οργασμό.

Μην σας πιάνει πανικός, καθώς αυτή η κεφαλαλγία που σας αποθαρρύνει από το να κάνετε σεξ μπορεί να αντιμετωπιστεί με ένα απλό παυσίπονο και με πιο αργό σε ρυθμό σεξ (γενικά δηλαδή με σεξ που δεν οδηγεί τον οργανισμό στα άκρα).


Δείτε επίσης:





πηγη
Όχι, απόψε αγάπη μου έχω πονοκέφαλο Όχι, απόψε αγάπη μου έχω πονοκέφαλο Reviewed by stoklari on 6.9.11 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.


Από το Blogger.