Latest Tweets

About Me

Δέκα κορυφαίες ατάκες του Γούντι Άλεν



Αν θέλεις να κάνεις το Θεό να γελάσει, τότε πες του για τα σχέδια σου.
Δεν αντέχω να ακούω τόσο πολύ Βάγκνερ. Με πιάνει μία επιθυμία να κατακτήσω την Πολωνία.
Δεν θέλω να γίνω αθάνατος μέσα από τη δουλειά μου. Θέλω να γίνω αθάνατος με το να μην πεθάνω. Δεν θέλω να ζω στις καρδιές των ανθρώπων. Θέλω να ζω στο διαμέρισμα μου.
Η ζωή δεν μιμείται την τέχνη. Μιμείται την
κακή τηλεόραση.
Πιστεύω ότι εκεί έξω υπάρχει κάτι που μας παρακολουθεί. Δυστυχώς είναι η κυβέρνηση.
Είμαι πολύ καλός εραστής γιατί προπονούμαι πολύ μόνος μου.
Δεν ξέρω την ερώτηση αλλά σίγουρα η απάντηση είναι «σεξ».
Ο εγκέφαλος μου είναι το δεύτερο πιο αγαπημένο όργανο μου.
Ας μου έδινε ο Θεός ένα σημάδι. ¨όπως κάνοντας μία γερή κατάθεση στο όνομα μου σε λογαριασμό στην Ελβετία.
Το μόνο πράγμα που μετανιώνω στη ζωή μου είναι που δεν είμαι κάποιος άλλος.


 

Δείτε επίσης:





πηγη
Δέκα κορυφαίες ατάκες του Γούντι Άλεν Δέκα κορυφαίες ατάκες του Γούντι Άλεν Reviewed by stoklari on 24.12.11 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.


Από το Blogger.