Ηλεκτροκίνητο A3 από την Audi




Δείτε πώς λειτουργεί η μπαταρία ιόντων λιθίου

Μετά από το Α5 που η Audi εξελίσσει με την τεχνολογία e-tron, σειρά έχει το A3. Όμως στην περίπτωση του premium μικρομεσαίου μοντέλου δεν πρόκειται για υβριδικό όχημα, αλλά για αμιγώς ηλεκτρικό. Το αποτέλεσμα είναι η
απόδοση των 134 ίππων και 270 Nm ροπής, με την αυτονομία στα 140 χιλιόμετρα.


To αυτοκίνητο αποδίδει 134 ίππους και έχει αυτονομία 140 χιλιόμετρα

Έτσι και το premium μικρομεσαίο του γερμανού κατασκευαστή υιοθετεί την τεχνολογία e-tron, όμως σε αντίθεση με το plug-in υβριδικό πρωτότυπο A5, εδώ έχουμε (επίσης ένα πρωτότυπο), αλλά με αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία. Το μοντέλο χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα που κινεί αποκλειστικά τους εμπρός τροχούς, του οποίου η απόδοση είναι οι 134 ίπποι και τα 270 Nm ροπής. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 11,2 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 145 χ.α.ω.


Η φόρτιση διαρκεί από 4 έως 9 ώρες, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας δίνει την κίνηση αποκλειστικά εμπρός

Για τη συσσώρευση της ηλεκτρικής ενέργειας το A3 e-tron prototype χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου (26,5 kWh) που μπορεί να φορτιστεί σε 4 ή 9 ώρες (ανάλογα πάντα με την πηγή φόρτισης), ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 140 χιλιόμετρα. Διαφορές από τα υπόλοιπα Α3 δεν υπάρχουν σε επίπεδο αισθητικής, όμως στο ταμπλό, ο πίνακας των οργάνων φιλοξενεί την ανάλογη ένδειξη για το επίπεδο της μπαταρίας, υπάρχουν επενδύσεις από αλκαντάρα, θερμαινόμενο παρμπρίζ, και σύστημα κλιματισμού χαμηλής ενέργειας.

Πηγή: autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Navigation

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.