Latest Tweets

About Me

Το ψηλότερο κορίτσι του κόσμου!



Το ψηλότερο κορίτσι του κόσμου!

H Mallee Duangdee δεν είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι. Με ύψος 2 μέτρων και βάρος 127 κιλών, η 19χρονη επάξια κατέχει την θέση στο Ρεκόρ Γκίνες, ως η πιο ψηλή γυναίκα του κόσμου!

Η «διαφορετικότητα» της είχε αρχίσει να φαίνεται από τα 9 της χρόνια, όταν η μητέρα της αποφάσισε να την πάει σε ένα γιατρό ώστε να
εξακριβώσει γιατί η κόρη της δεν είναι σαν όλα τ΄άλλα παιδιά.

Τελικά, οι γιατροί διαπίστωσαν ότι ένας όγκος στον εγκέφαλο πίεζε ένα συγκεκριμένο νεύρο το οποίο με τη σειρά του προκαλούσε ορμονική αστάθεια κάνοντας την Mallee να ψηλώνει όλο και περισσότερο!

Τα προβλήματα για την 19χρονη όμως δεν σταμάτησαν εδώ. Ως αποτέλεσμα του όγκου έχασε και την όραση της.

«Ένιωθα σαν φρικιό. Οι συμμαθητές μου με κορόιδευαν και μου έδιναν διάφορα παρατσούκλια. Απ΄όταν θυμάμαι τον εαυτό μου είμαι τόσο ψηλή και το να παίρνω φάρμακα είναι μέρος της καθημερινότητας μου», δήλωσε η Mallee.

Ωστόσο όπως λέει «θα ήθελα να είμαι σαν όλα τα υπόλοιπα κορίτσια της καθημερινότητας μου. Ποτέ μου δεν είχα κάποιο αγόρι, αλλά δεν νομίζω ότι ο γάμος είναι κάτι πιθανό για μένα».














madata.gr
Το ψηλότερο κορίτσι του κόσμου! Το ψηλότερο κορίτσι του κόσμου! Reviewed by stoklari on 13.4.11 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.


Από το Blogger.