Ο δρόμος αυτός είναι στην Ιαπωνία, αμέσως μετά τον σεισμό (17-3-2011). Δίπλα ακριβώς είναι ο ίδιος δρόμος 6 ημέρες μετά! Χωρίς μπαλώματα, χωρίς προχειροδουλειές. Οι συγκρίσεις με την Ελλάδα των...
μεγαλοεργολάβων προκαλούν μελαγχολία. Κατ'αρχάς τα κανάλια των μεγαλοεργαλάβων θα ήθελαν 10 ημέρες για να μπορούν να το καταγράφουν, να ρίχνουν ευθύνες και να διοργανώνουν τραπέζια συζητήσεων. Ακολουθεί ο διαγωνισμός, οι ενστάσεις αυτών που δεν θα πάρουν την δουλειά, η μελέτη για ένταξη στο ΕΣΠΑ, οι διαφωνίες μεταξύ των συναρμοδίων υπουργείων, η ωρίμανση του έργου, ο εκατονταπλασιασμός του κόστους, Και η παρέμβαση του εκάστοτε πρωθυπουργού για έναρξη της διαδικασίας απο την αρχή, με πιο διαφανή κριτήρια. 2 κυβερνήσεις μετά και 6 ΥΠΕΧΩΔΕ το έργο θα ξεκινούσε με κόστος που σε άλλη χώρα της Ευρώπης θα έφτιαχναν νέα εθνική οδό.
μεγαλοεργολάβων προκαλούν μελαγχολία. Κατ'αρχάς τα κανάλια των μεγαλοεργαλάβων θα ήθελαν 10 ημέρες για να μπορούν να το καταγράφουν, να ρίχνουν ευθύνες και να διοργανώνουν τραπέζια συζητήσεων. Ακολουθεί ο διαγωνισμός, οι ενστάσεις αυτών που δεν θα πάρουν την δουλειά, η μελέτη για ένταξη στο ΕΣΠΑ, οι διαφωνίες μεταξύ των συναρμοδίων υπουργείων, η ωρίμανση του έργου, ο εκατονταπλασιασμός του κόστους, Και η παρέμβαση του εκάστοτε πρωθυπουργού για έναρξη της διαδικασίας απο την αρχή, με πιο διαφανή κριτήρια. 2 κυβερνήσεις μετά και 6 ΥΠΕΧΩΔΕ το έργο θα ξεκινούσε με κόστος που σε άλλη χώρα της Ευρώπης θα έφτιαχναν νέα εθνική οδό.
http://www.enimerwsi.com/2011/04/blog-post_894.html#ixzz1IxZIFajG
Σύγκριση Ελλάδας - Ιαπωνίας
Reviewed by stoklari
on
9.4.11
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: