Latest Tweets

About Me

Οι διάλογοι για τα στημένα



To Blog.gr σας... παρουσιάζει όλους τους «σπαρταριστούς» και ταυτόχρονα... «συλλεκτικούς» διαλόγους
των πρωταγωνιστών του σκανδάλου με τα στημένα παιχνίδια.
Kαλή... ανάγνωση!
Εχασαν και τη στημένη
Την 15-2-2011, ο Κωνσταντίνος ΜΕΝΔΡΙΝΟΣ (Ιζ) τηλεφωνεί, στον Ανδρέα ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ (Α) και αφού του ζητά «να βγει έξω για να μην τον ακούει κανείς» ακολουθεί μεταξύ τους η κάτωθι
συνομιλία, όσον αφορά τον αγώνα «Άρης-Manchester City* που διεξήχθη την 15-2-2011 με αποτέλεσμα 0-0:
«Κ: Κοίτα, επειδή θα είμαι στο γήπεδο εγώ.
Α: Μμμ.
Κ: Θα συνεννοηθώ κατά πάσα πιθανότητα με τον Καστίγιο.
Α: Ναι.
Κ: Να πάει να πιάσει τον Τέβες που είναι αρχηγός [ενν. τον Carlos TEVEZ της
Manchester City].
A: Ναι
Κ: Και θα χουμε πει και του Κόκε μάλλον εδώ για τη σέντρα.
Α: Ναι.
Κ: Θα θέλω εκείνη την ώρα να μπεις στον κωδικό μας, θα στον δώσω.
A:Ναι
Κ: Να δεις τον κωδικό να μου πατήσεις ό,τι σου πω ρε παιδί μου.
Α: Ναι.
Κ: Κατάλαβες;
Α: Ναι, διπλό ή άσσο;
Κ: Όχι, όχι, τη σέντρα ρε να πάρουμε τη σέντρα.
Α: Και το χει αυτό;
Κ: Το χει, τώρα το βλέπω μέσα το χει.
Α: Ναι.
Κ: Και επειδή το 'χω παρατηρήσει, το χει καμιά ώρα πριν το...
Α: Ναι αλλά μήπως όταν αρχίζει το βγάζει έξω ρε παιδί μου;
Κ: Όχι δεν το βγάζει. Και το 'χω δει εγώ και ένα τέταρτο πριν.
Λ: Στη Betfair; Στα ασιατικά;
Κ: Στο ασιατικό, ναι
Α: Ποιος θα κάνει τη σέντρα;
Κ: Ναι.
Α: Α, το χει, δεν το χω δει αυτό, σοβαρά;
Κ: Το χω τώρα εδώ, Kick off.
Α: Άντε ρε, πόσο;
Κ: Το 'χει 1.90.
Α: Πώς θα ξέρουμε;
Κ: Αυτό, λέω, ότι θα πάρω εγώ τον Έντι ένα τηλέφωνο, τον πήρα τηλέφωνο ήδη, το 'χουνε πει δηλαδή, να πάει να πιάσει τον Τέβες και να του πει το και το ότι άσε μας να πάρουμε τη σέντρα, Ή εμείς ή αυτοί ρε παιδί μου.
Α: Αφού θα το γυρίσουν όμως
Κ: Ε;
Α: Αυτό πάτε θα το μάθετε, πόση ώρα πριν;
Κ: θα το γυρίσουνε, ότι θα το γυρίσουνε, θα το γυρίσουνε, αλλά θα... θα του πουν ας πούμε ξέρεις, εγώ θέλω το γήπεδο εσύ βάλε τη σέντρα ας πούμε.
Α: Ναι.
Κ: Ανάλογα με το τι θα χουμε πει. Κατάλαβες;
... σέντρα
Ο Ψωμιάδης και ο... γιατρός!
Μ: Έλα γιατρέ.
Γ: Ναι
Μ: Γιώργο, θέλω μια χάρη. Είμαι στην Θεσσαλονίκη εδώ και δεν θέλω να πάω μάρτυρας, είμαι αύριο σε ένα γ... δικαστήριο στην Αθήνα και δεν θέλω να πάω. Γ: Ναι, Ό θέλετε;
Μ: Μου είπε τώρα ο δικηγόρος, ένα χαρτί θέλει, ότι έχω κάποιο πρόβλημα και δεν μπορώ να μετακινηθώ.
Γ: Που να το στείλουμε;
Μ: Θα 'ρθουν να το πάρουν εκεί, αλλά να σου πω κάτι, μπορούμε να το πάρουμε πιο επίσημο, να ναί μια μ... από κανένα φίλο σου μέσα εκεί στο νοσοκομείο να μας δώσουνε;
Γ: Αυτό το χαρτί που δίνουμε, γράφει επάνω, μπαίνει μια σφραγίδα από τον ιατρικό σύλλογο και είναι επίσημο, δεν είναι απλό και αυτό πάει σε όλες τις αντίστοιχες περιπτώσεις. Για πότε είναι αυτό;
M: Aύριο για το 1ο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών.
Γ: Μην στεναχωριέσαι, δεν θα έχουμε πρόβλημα, εγώ θα έχω και προγενέστερη ημερομηνία, απλά να έρθει κάποιας να το πάρει γιατί θέλει και μια σφραγίδα από τον ιατρικό σύλλογο.
Μ: Ναι ωραία, να στείλω την Μελίνα να το πάρει και να πάει και στον ιατρικό
σύλλογο.
Γ: Να'ρθει.
Μ: Έρχεται τώρα στο γραφείο, αλλά γράψε κάτι δυνατό. Γ: Μην στεναχωριέσαι, θα γράψω», Εν συνεχεία δε ο Μάκης Ψωμιάδης  τηλεφωνεί στην Μελίνα και της λέει να πάει στο γραφείο του «ΤΟΥΚΤΟΥΡΙΔΗ», να πάρει το χαρτί και μετά να πάει στον ιατρικό σύλλογο.
Το μήνυμα Μπέου σε Πιλάβιο
 Ο Αχιλλέας Μπέος μιλάει με τον πρόεδρο της ΕΠΟ Σοφοκλή Πιλάβιο
«Την 3-3-2Ο10, ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ (Α) τηλεφωνεί στον Πρόεδρο της ΕΠΟ Σοφοκλή ΠΙΛΑΒΙΟ (Σ) και αναφέρουν τα εξής:
«Σ: Ναι...
Α: Πρόεδρε, είναι να τρελαίνεσαι μαζί σου, πραγματικά σου μιλάω! Καλά, δε σου είπα ότι τον Ζαχαριάδη δεν θέλω να μου τον ξαναβάλεις ούτε σε φιλικό παιχνίδι;
Σ: Όχι, δε μου το είπες. Αμα μου το έλεγες...
Α:  Εγώ δε στον είπα;
Σ: Δε μου το 'πες, αλήθεια στο λέω.
Α: Δε στο είπα μετά τον αγώνα με τον προημιτελικό τον κυπέλλου που μου έδωσε το πέναλτι και με έπαιξε 60-40 μες στο γήπεδο μου;
Σ: Δε μου το είπες, αλήθεια στο λέω!
Α Τι ορισμός είναι αυτός; Θα τρελαθώ! Παίζω με τις Σέρρες και μου βάζεις από Κοζάνη και Θεσσαλονίκη, δίπλα ας πούμε, διαιτητές! Και μη μου πεις ότι είναι πεσμένοι κι αυτά και τι πρόβλημα έχεις! Δεν ισχύουν αυτά στο ποδόσφαιρο!
Σ: Εντάξει Έγινε. Θα τους πω εγώ, Εντάξει;».
.Η αναφορά για Αβραάμ
Διαβάστε τα σημεία όπου αναφέρεται το όνομα του διεθνούς αμυντικού στο πόρισμα της εισαγγελικής έρευνας για τα στημένα.
«Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Αβραάμ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, κεντρικού αμυντικού του Ολυμπιακού. Μεταξύ αυτού και του Δημήτρη ΖΑΒΑΝΤΙΑ έλαβε χώρα ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων, όπου ο τελευταίος τον ενημέρωσε ότι ο Βασίλης ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ του έβαλε 20.000 ευρώ και από δω και πέρα θα παίζει σε αυτόν, ενώ τον ρωτάει πού θέλει να δώσει τα 8.000 ευρώ. Ο Αβραάμ του λέει να τα βάλει στην Τράπεζα Eurobank, αλλά ο Δημήτρης του απαντά στην Εμπορική ή χέρι με χέρι. Σε τηλεφωνική επικοινωνία δε που είχε ο Δημήτρης ΖΑΒΑΝΤΙΑΣ (Δ) με τον σύνδεσμό του στην Κύπρο (Α) την 7-2-2011, αναφέρθηκαν τα εξής:
«Α: Δημήτρη αν ακούς καμιά κουβέντα για ΟΦΗ πες μου.
Δ: Πιο παιχνίδι είναι θείο;
Α: ΟΦΗ.
Δ: Με ποιόν παίζει;
Α: Με τον ΙΩΝΙΚΟ.
Δ: ΙΩΝΙΚΟΣ – ΟΦΗ ή ΟΦΗ – ΙΩΝΙΚΟΣ;
Α: ΟΦΗ – ΙΩΝΙΚΟΣ, έχει 80.000 πάνω την ΟΦΗ μες στο Betfair.
Δ: Τι ώρα παίζουνε;
Α: Ώρα 18.00
Δ: Ποια είναι η τιμή στη Betfair η τιμή του ΟΦΗ;
Α: 1.27 τώρα.
Δ: Εντάξει, 1.27.
Α: Εχει 80.000 πάνω του η πιο ψηλή τιμή που ήταν. Κι έχει κάμποσους που θέλουν να την παίξουν, θελαν να παίξουν καλά λεφτά γύρω στο 1.34.
Δ: Θείο πες μου λίγο κάτι γιατί δεν μπορώ να μπω, είμαι έξω γι’ αυτό. Τι κάνουμε από την Τρίτη μέχρι σήμερα στο IBC;
Α: Χάνουμε.
Δ: Πολλά;
Α: Όλοι μαζί θα σου πω, είναι 19.000 όλα μαζί.
Δ: Ολοι μαζί μέχρι τώρα από την Τρίτη;
Α: Ναι (ακατάληπτο) κέρδισε ο Κωνσταντίνος μες το 24, 8.500 τον πληρώσαμε και έχουμε τον (ακατάληπτο) που κέρδισε 6.000 ο 15023…
Δ: Ποιος ο 15023;
Α: Εκείνος μην τον φοβάσαι, έτσι που παίζει θα τα χάσει.
Δ: Ξέρω ρε θείο…
Α: Εκείνος παίζει κόρνερ, και να μπει γκολ τα τελευταία 15 λεπτά.
Δ: Θείο αυτός ο παίκτης που τον έχω εκεί στο 15023 μας έχει δώσει πολλά λεφτά μέχρι τώρα.
Α: Ναι, ναι, ναι.
Δ: Απλά τον είχα κόψει εγώ για λίγο καιρό γιατί κάποια στιγμή είχανε μαζευτεί 50.000, αυτός καταρχήν είναι ποδοσφαιριστής να ξέρεις, είναι της Εθνικής ποδοσφαιριστής, είναι μεγάλο όνομα [ενν. κατά πάσα πιθανότητα τον Αβραάμ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ].
Α: Ναι, ναι.
Δ: Κι επειδή είχε φύγει στο Παγκόσμιο κάτω με την Εθνική, τα λεφτά δεν μου τα είχε δώσει πριν φύγει και τα κάλυψα εγώ όλα τα λεφτά. Και μετά είχε κάπου τρεις μήνες να μου τα δώσει 50.000 και του λέω ότι δεν μπορώ να σε καλύπτω τόσα λεφτά του λέω για τόσο καιρό, ξέρω λέω ότι δεν θα τα χάσω είναι το μόνο σίγουρο δεν πρόκειται να χάσουμε λεφτά, αλλά του λέω είναι πολλά τα λεφτά δεν μπορώ να τα καλύψω για δύο μήνες και για τρεις μήνες, και κάποια στιγμή είχε σταματήσει. Και τώρα μου λέει να μου ανοίξεις πάλι ένα κωδικό, του λέω εντάξει θα σου βάλω 10.000, αλλά δεν μπορώ και πολλά – πολλά του λέω γιατί εσύ δεν μπορείς να κάνεις κάνα μήνα να λείπεις με την ομάδα από’ δω από κει να μην μπορείς να τα δώσεις. Γι’ αυτό τον έβαλα 10.000 και τι κάνει αυτός (ακατάληπτο);
Α: Αυτή την εβδομάδα κερδίζει αλλά έτσι που παίζει…
Δ: Πολλά είναι, πόσο είναι πάνω μέχρι τώρα;
Α: Τούτη την εβδομάδα;
Δ: Πόσο είναι πάνω μέχρι τώρα; Πόσο κερδίζει;
Α: Τούτη εβδομάδα νομίζω ήταν 6.000, αλλά πρέπει να ξέρεις έκαμε τούτος… κερδίζει 16.500 τούτη την εβδομάδα
Δ: Κερδίζει 16.500;
Α: Εκαμε 264.000 τζίρο
Δ: Σώπα ρε
Α: Ναι, παίζει 10-10 και του αρέσουν τα κόρνερ και να μπουν γκολ τα τελευταία 15 λεπτά
Δ: Ναι, ναι κατάλαβα. 16.500 πάνω είναι;
Α: Ναι. Κέρδισε εκείνος, ναι
Δ: Κερδίζει εκείνος 16.500 ευρώ ναι. Εντάξει θείο, ξαναμιλάμε.
Α: Αν μάθεις για ΟΦΗ, πάρε με
Δ: Εννοείται ναι»,
ενώ την 8-2-2011, ο Αβραάμ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ζήτησε με γραπτό μήνυμα από τον Δημήτρη ΖΑΒΑΝΤΙΑ «να του βάλει άλλα 10». Στη συνέχεια ο Δημήτρης καλεί τον Βασίλη ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑ και τον ρωτάει πόσα είναι πάνω ο Αβραάμ για να του βάλει άλλα 10. Ο Βασίλης του λέει να μιλήσει με τον «Θείο».
Ακολούθως, ο Δημήτρης στέλνει μήνυμα στον Αβραάμ με περιεχόμενο «Τώρα βάζει», ενώ λίγο αργότερα τηλεφωνεί στον «Θείο», σύνδεσμό του στην Κύπρο και μεταξύ τους διαλαμβάνεται η συνομιλία που ακολουθεί:
«…Δ: Τι κάνει ο 15023; Τα έχασε τα 10; Για δες λίγο;
Θ: Ναι, πρέπει να έχασε λίγο
Δ: Γιατί μου ζήτησε να του βάλω τώρα άλλα 10. Αυτό. Πες μου λίγο την προηγούμενη εβδομάδα τι έκανε τελικά, σύνολο; Μπες λίγο μέσα να δεις. Από Τρίτη μέχρι Δευτέρα. Ναι πόσα, πες μου λίγο το ποσό
Θ: Κέρδιζε 6.000.
Δ: Εντάξει, βάλτου άλλα 10 ρε θείο και ο Θεός βοηθός. Τώρα ούτως ή άλλως δεν θα του τα δώσω, μου είπε, άρα στην ουσία είναι σαν να χάνει 4. Εχει κι άλλα 10 να χάσει. Πρέπει να μας χρωστάει 14. Καλά βάλτου άλλα 10, ναι;
Θ: Εντάξει»
Στους πελάτες του «παράνομου κυκλώματος» ανήκουν, μεταξύ άλλων, και τα κάτωθι αναφερόμενα πρόσωπα τα οποία ελάμβαναν την πληροφορία από τα μέλη της οργάνωσης και κατόπιν στοιχημάτιζαν σε «στημένους» αγώνες κερδίζοντας μεγάλα ποσά εις βάρος της περιουσίας του ΟΠΑΠ:
1) Ο Γεώργιος ΧΑΒΕΝΕΤΙΔΗΣ, ο οποίος μάλιστα κατονομάζεται ρητά ως «πελάτης» από τον Βασίλη ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑ, που την 10-3-2011, μιλώντας με τον σύνδεσμό του τον «Κωνσταντίνο» στην Κύπρο, αναφέρουν τα εξής:
«Κ: Να σου πω, με πήρε χθες ο χοντρούλης ο Γιαννάκης.
Β: Ναι, ναι, ναι.
Κ: Και έχει προβλήματα υγείας και θα σταματήσει για κανέναν μήνα και θέλει να μου δώσει τους πελάτες του αυτός που έκανε επί δύο τον Χαβενετίδη και κάτι άλλους λογαριασμούς που’ χει, μου έδωσε τους κωδικούς του για να με βάλει πάνω στον μπουκ. Ενδιαφέρεσαι να μπεις πάνω;
Β: Δεν ενδιαφέρομαι γιατί αυτοί δεν έχουνε όριο, δεν σταματάνε φίλε, δηλαδή παίζουν ελεύθερα»
Κ: Αυτοί είναι επικίνδυνοι εννοείς.
Β: Ναι, δεν έχουν όριο, δεν τους έχει βάλει όριο κανείς. Δηλαδή ο Κυριάκος μπορεί να κλείσει στοίχημα φίλε και να πάει, να γίνει 150.000. Δεν μπορούμε να ρισκάρουμε εκεί πέρα εμείς, κατάλαβες;
Κ.: Εντάξει.
Β: Αυτός θα ψάχνει, γιατί έφυγε από εκεί ο Πειρήσης, θα σταμάτησε κάποιος άλλος και αυτός θα ψάχνεται.
Κ: Ναι ναι»
"Καυτός" διάλογος Μαρινάκη - Μπέου
Διαβάστε τον διάλογο του Βαγγέλη Μαρινάκη με τον Αχιλλέα Μπέο, για το περιβόητο ντέρμπι των «αιωνίων» στο Καραϊσκάκη που έχει προηγηθεί. Όπου Α είναι ο Αχιλλέας Μπέος και όπου Β ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
A : Έλα συγχαρητήρια
Β : Έτσι τέτοιο γ.. θέλανε τα μ… στο 92’
Α : Άκου να σου πω όμως
Β: Ήταν μια φορά τυχερός ο Ολυμπιακός
Α: Συγχαρητήρια ρε παιδάκι μου λέμε, τελείωσε τώρα το πανηγύρι. Άκου τι θέλω να σου πω τώρα. Επειδή πήρα κι ένα μήνυμα έτσι; Πρέπει να τους προστατέψεις και μια βδομάδα 10 μέρες.
Β: Έτσι, έτσι
Α: Μ’ακούς ?
Β : Εντάξει
Α: οπωσδήποτε είναι αυτό
Β: τι εννοείς , ποιους απ’ όλους ;
Α: τον Καλόπουλο και τον Τρύφωνα [ενν. τον Δ. Καλόπουλος διαιτητής και τον Σπύρο Τρύφωνα  βοηθό διαιτητή].
Β: Εντάξει
Α: μ’ ακούς ; Σου μιλάει ο φίλος σου υπάρχει πρόβλημα , με πήραν τηλέφωνο
Β: εντάξει τελείωσε
Στις 22:46, ο Αχιλλέας Μπέος τηλεφωνεί ξανά στον Βαγγέλη Μαρινάκη και τον συμβουλεύει να προστατέψει τον Καλόπουλο και τον Τρύφωνα λέγοντας του: «πρέπει οπωσδήποτε να βάλεις το μαχαίρι στον λαιμό του Πιλάβιου την Κυριακή να τον βάλει έστω και ένα τέταρτο …, μην τους περάσει ρε παιδάκι μου είναι σημαντικό για σένα αυτό».
Ακολουθεί απόσπασμα από συνομιλία του Αχιλλέα Μπέου με τον δικηγόρο της ΠΑΕ Ολυμπιακού Βόλου Θανάση Κανελλόπουλο, οι οποίοι αναφέρονται επίσης στο ντέρμπι τoυ Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό στο Καραϊσκάκη…
Α: : Αυτό που έγινε σήμερα έχεις υπόψη σου είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο που έχει γίνει μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα. Αλλοίωση αποτελέσματος. Εν πάση περίπτωση εμείς καλώς έγινε, με το φίλο μας έγινε, αλλά από εκεί και πέρα πρέπει να πάρει τα μέτρα του.  Τώρα δηλαδή πρέπει να προστατέψει και τους δυο. Να στείλει δυο παιδιά στη Θεσσαλονίκη και δυο παιδιά στην Κέρκυρα για τις επόμενες 10-15 μέρες να ξεχαστεί. Θα τους κοπανήσουνε να ξέρεις άμα δεν το κάνει αυτό.
Θ: Να σου πω, έχουμε σχέση με τον Μπανάνα;
Α: Με ποιόν ;
Θ: Με τον Μπανάνα έχει σχέση αυτό;
Α: Δεν ξέρω δεν νομίζω, μπορεί κιόλας να έχει. Μπορεί και ν’ έχει. Μπορεί και αυτός να έχει αλλά δεν μιλάει κιόλας. Ο Ολυμπιακός έχε υπόψη σου πολύ τραγικός στο δεύτερο ημίχρονο ειδικά, γ… τα.
Θ: Στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός ήταν πολύ καλύτερος. Στο πρώτο ήταν ο Ολυμπιακός , Στο δεύτερο ο Παναθηναϊκός.
Α: Ναι και πρέπει οπωσδήποτε να πιέσεις τον τέτοιον να μην τιμωρήσουνε τον Καλόπουλο. Τον Πιλάβιο. Την Κυριακή , δηλαδή , πρέπει να παίξει ο Καλόπουλος έστω 4ος.
Θ:  Παίζει … Είναι ο Ταμπόζης, ο οποίος τον έχει αναλάβει, ο πρώην φίλος μας και πρόεδρος, αλλά οι οι δημοσιογράφοι λένε ότι και να γίνει δεν μπορεί να κάνει τίποτα , θα του βάλει 6.00-6.30, οπότε περνάει πειθαρχική.
Α: Άμα γίνει αυτό γ… το. Αν γίνει αυτό γ… το, γιατί δεν μπορείς κύριε να παίρνεις κάποιον να σε βοηθήσει και μετά να τον στέλνεις… Δεν θα σε βοηθήσει κανένας μετά ξανά. Κατάλαβες; Η δύναμή δηλαδή είναι ότι …
Θ: εμένα έτσι μου είπε ένας δημοσιογράφος που έβγαινα έξω  ο …  Ότι και να κάνει ο Ταμπόζης οι πληροφορίες μου λένε ότι δεν μπορεί να … . Γιατί είναι τρία τα αυτά, είναι και το πέναλτι του Τοροσίδη που λένε όλοι…
Α: Μετά ρε παιδί μου είναι και μ… οι άνθρωποι , βάζει γκολ ο Μιραλάς, βγάζει τη φανέλα του, είναι ορόσημο της κίτρινης και δεν του δίνει κίτρινη. Δείχτη ρε μ… γιατί να εκτεθείς εσύ; Μ… έκανε ο παίκτης , μπορεί να σου πει κανείς τίποτα; Είναι ζώα οι άνθρωποι ρε π…, στο πέναλτι ήθελες να βοηθήσεις το έδειξες, εκεί κάνεις μ…. Δηλαδή είναι βαρύ αυτό , αυτός είναι ο ορισμός της κίτρινης. Βγάζεις τη φανέλα σου δείχνει κίτρινη παγκοσμίως, κατάλαβες ;
Θ : Ε, βέβαια…
Α: Και δεν του δείχνει . Άντε πήγαινε γ… τότε, αφού είσαι μ… . Και τον θέλαμε τώρα να μας βοηθήσει και στο Κύπελλο, πάει τώρα…
«Τους είδες που έπεφταν κάτω;»
Διαβάστε τον διάλογο του Μάκη Ψωμιάδη με τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Νικόλα Πατέρα
«Την 17-3-2011 ο Νίκος Πατέρας τηλεφωνεί στον Μάκη Ψωμιάδη και σχολιάζουν την κίνηση του Αχιλλέα Μπέου να ανέβει στις κερκίδες και ο Πατέρας επισημαίνει ότι «έχει πεθάνει», διότι η ομάδα του δεν προκρίθηκε στον τελικό. Ο Ψωμιάδης τονίζει ότι ο Ατρόμητος δεν έπαιξε καθόλου και ο Πατέρας συμπληρώνει: «Ναι, αλλά ξέρεις τι είχε γίνει; Επειδή είχε κάνει τη φασαρία ο άλλος με τα φάρμακα, ο Σπανός και είπε στον Μπέο ότι θα κάνουν εξετάσεις αίματος πριν το παιχνίδι οι παίκτες, πιστεύω ότι δεν τους έδωσε φάρμακα ο ΖΑΧΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ, γιατί  κάποια στιγμή κλατάρανε στο τέλος. Τους είδες που πέφτανε κάτω του Ολυμπιακού Βόλου; Πιστεύω ότι κάτι έχει γίνει εκεί πέρα, δεν τράβηξε καθόλου η ομάδα του Αχιλλέα». Ο Ψωμιάδης λέει ότι δεν το νομίζει και πιστεύει ότι έγιναν επεισόδια, γιατί δεν έκανε καινούργιο συμβόλαιο με τον Καπετάνο και γενικότερα γιατί τα έχει κάνει «μπ…». Ο Πατέρας συμπληρώνει ότι άλλο ένα πρόβλημα ήταν ότι τσακώθηκε με τον προπονητή μετά τη Λάρισα».
«Αν δεν παίξεις Ξάνθη σε γαμ...»
Διαβάστε τον διάλογο του Μάκη Ψωμιάδη με άγνωστο πρόσωπο (Α) που βρισκόταν στα γραφεία της ΠΑΕ Καβάλας,
Α: Σιδηρόπουλος σε μας, Τσινιάρη στους άλλους· λέει ο Διαμαντής. Σιδηρόπουλος σε μας και Τσινιάρης στο Βόλο.
Μ: Ότι του 'πα έβαλε εντάξει, έβαλε ανθρώπους που να μην τους ελέγχει το κύκλωμα.
Α: Έπρεπε να την πέσουμε στον άλλο τον μ... εκεί πέρα να δούμε τι σ...
Μ: Τον (ακατάληπτο) παρ τον τηλέφωνο και πες του είπε ο Ψωμιάδης αν δεν παίξεις Ξάνθη σε γάμησε. Πες τον το στη ψύχρα, γι' αυτό" έβαλε εκεί πέρα πες τον, αν δεν παίξεις Ξάνθη πες σε γάμησε», ενώ, εν συνεχεία, τηλεφωνεί στον «Διαμαντή» (Δ), αγνώστων λοιπών στοιχείων, και αναφέρουν τα εξής:
«Μ: Για πες μου τους άλλους.
Α: Σιδηρόπουλος σε μας, Τσινιάρης Oλυμπιακός Βόλου-Ξάνθη, Μάνταλος στο ΑΕΚ-Ατρόμητος.
Μ: Μάνταλος, Ατρόμητος-ΑΕΚ;
Α: ΑΕΚ-Ατρόμητος.
Μ: Πάρε με απ' το σταθερό Διαμαντή σε 2 λεπτά.
Μ: Για λέγε.
Α: Σιδηρόπουλος σε μας, Τσινιάρης Βόλος, Μάνταλος ΑΕΚ.
Μ- Λάϊνσμαν ποιοι παίζουν σε μας;
Α- Γκάγκας Δημήτριος Λάρισας, και Αργυρός Παναγιώτης Αθηνών. ΑΕΚ-Ατρόμητος Μάνταλος, Αστέρας Τρίπολης-Άρης Κωνσταντινέας  Πέτρος Μεσσηνίας, ΠΑΟΚ-Λάρισα Βοσκάκης, Πσνσερραϊκός-Παναθηναϊκός Αμπάρκιολης Εργοτέλης- Ηρακλής Κακός Κέρκυρα-Πανιώνιος Τριτσώνης.
Α: Εντάξει άντε μπάϊ».
Στο σημείο αυτό, αναγκαία κρίνεται η αναφορά της συνομιλίας που έλαβε χώρα την 31-3-2011, μεταξύ του Αχιλλέα ΜΠΕΟΥ (Α) και άγνωστου προσώπου (Β), ευρισκόμενου στο Λονδίνο στην οποία ειπώθηκαν τα εξής:
«Α· Να ξέρεις...
Β: Ποιον έβαλε σε σένα;
Α: Έβαλε αυτόν που είχε αδικήσει αν θυμάσαι την Ξάνθη με τον Λεβαδειακό,
τον Τσινιάρη, σπρώχνει τον Άρη ρε 100%.
Β: Τον Τσινιάρη που τον έβαλε;
Α: Στο Ολυμπιακός Βόλου-Ξάνθη.
Β: Τον Τσινιάρη σου 'βαλε έτσι; Όργανα τους.
Α: Ναι, άστο σου λέω. Αστο σου λέω έχω τρελαθεί
Β: Και πάλι μου πάνε έχουνε βάλει Μάνταλους όλους τους δικούς τους έτσι;
Α: "Ολους, όλους Μάνταλους τους πάντες όλους. Τριτσώνηδες όλους, όλους.
Έχουμε πρόβλημα πλέον μ' αυτόν ξέρεις.
Β: Τελείωσε τώρα ναι. Εν τω μεταξύ τον Ηλία δε τον βάζει ποτέ, κατάλαβες τώρα τι σου λέω;
Α: Έχω τρελαθεί μαζί του.
Β: Εν τω μεταξύ φοβάμαι μήπως έχει στήσει τίποτα με το μουστάκια εκεί πέρα και μας κάνει καμιά πλάκα μέσα κει να τον γ. ..;
Α: Δε νομίζω μωρέ, όχι. Αλλά άμα γίνει κι αυτό είναι καταστροφή να πούμε.
Β: Ε βέβαια, γιατί τώρα μας έχουνε στη σφαλιάρα κατάλαβες;
Α: Πω-πω τον π., δεν καταλαβαίνει τίποτα, ε; Τον πήρα τηλέφωνο έχε υπόψη
σου την Τρίτη το βράδυ.
Β: Και;
Α: Και μου λέει αν μπορώ, να τους γ.., ρε μ... του λέω. Δεν κατάλαβα, σου λέω έχω πρόβλημα. Μιλούσε για άλλα πράγματα. Έχω πρόβλημα του λέω και Θα το κάνεις, γιατί θα χω πρόβλημα μεγάλο. Β: Στον Άρη ποιόν έβαλε;
Α: Τον Κωνσταντινέα.
Β: Άρα εκεί πέρα σπρώχνει... Άρη. Όλα μια χαρά τα χουνε κανονίσει, κατάλαβες τι μ... είναι;
Α: Γ., το μ... που τον π..., έτσι μου 'ρχεται να φύγω τώρα από την Εθνική και να γυρίσω πίσω, αλλά θα ναι στην ΕΠΟ;
Β: Δεν ξέρω άμα θα ναι
Α: Μην τρελαθώ τώρα δε γίνεται, γ... τον να ηρεμήσω.
Β: Ρε παιδί μου υπάρχει ένα θέμα, εγώ δε θέλω να σου λέω πολλά, μη μιλάς για μια βδομάδα, μπορείς; Κι εγώ θέλω να βγάλω ανακοίνωση τώρα, έτσι; Γιατί μου την έχει δώσει, κατάλαβες; Αλλά πρέπει μια βδομάδα, σου λέω άστο μια βδομάδα να δεις τι θα γίνει».
Η προστασία για Καλόπουλο
Ο Βαγγέλης ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ (Β) τηλεφωνεί στον Αχιλλέα ΜΠΕΟ (Α) από το κινητό τηλέφωνο του Θανάση ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ μετά το τέλος του ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός.
«Α: Έλα συγχαρητήρια.
Β: Έτσι, τέτοιο γ... θέλανε τα μ..., στο 92.
Α: Άκου να σου πω όμως.
Β: Ήτανε μια φορά τυχερός ο Ολυμπιακός.
Α: Συγχαρητήρια ρε παιδάκι μου λέμε, τελείωσε τώρα το πανηγύρι. Ακου τι θέλω να σου πω τώρα. Επειδή πήρα τα ένα μήνυμα έτσι; Πρέπει να τους προστατέψεις καμιά βδομάδα 10 μέρες.
Β: Έτσι, έτσι.
Α: Μ ακούς;
Β: Εντάξει.
Α: Οπωσδήποτε είναι αυτό.
Β: Τι εννοείς, ποιους απ'όλους;
Α: Τον Καλόπουλο και τον Τρύφωνα, [ενν. τον Δημήτρη ΚΑΛΟΠΟΥΛΟ, διαιτητή και τον Σπύρο ΤΡΥΦΩΝΑ, Β' βοηθό διαιτητή-παρατηρητή του αγώνα].
Β: Εντάξει.
Α: Μ ακούς; Σου μιλάει ο φίλος σου, υπάρχει πρόβλημα, με πήραν τηλέφωνο.
Β: Εντάξει. Τελείωσε, τελείωσε».
«Το μεγαλύτερο σκάνδαλο»
Ο Θανάσης Κανελλόπουλος σε νέα επικοινωνία επί του θέματος με τον Αχιλλέα Μπέο
Α: Αυτό που έγινε σήμερα έχεις υπόψη σου είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο που έχει γίνει μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα. Αλλοίωση αποτελέσματος. Εν πάση περιπτώσει εμείς καλώς έγινε, με το φίλο μας έγινε, αλλά από κει και πέρα πρέπει να πάρει τα μέτρα του. Τώρα δηλαδή πρέπει να τους προστατέψει και τους δυο. Να στείλει δυο παιδιά στη Θεσσαλονίκη και δυο παιδιά στην Κέρκυρα για τις επόμενες 10-15 μέρες να ξεχαστεί. Θα τους κοπανήσουν να ξέρεις, άμα δεν το κάνει αυτό.
Θ: Ναι. Αυτός που ακύρωσε το γκολ ο επόπτης ήτανε του συνδέσμου Κερκύρας;
Α: Κερκύρας ναι. Ναι, Τρύφωνας.
Θ: Να σου πω, έχουνε σχέση με το Μπανάνα;
Α: Με ποιον;
Θ: Με το Μπανάνα έχει σχέση αυτό;
Α: Δεν το ξέρω δε νομίζω, μπορεί κιόλας να 'χει. Μπορεί και να έχει. Μπορεί και να έχει αλλά δε μιλάει κιόλας. Ο Ολυμπιακός έχε υπόψη σου πολύ τραγικός στο 2ο ημίχρονο ειδικά γ... τα.
Θ: Στο 2ο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός ήταν πολύ καλύτερος. Στο 1ο ήταν ο Ολυμπιακός, στο 2ο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός...
Α: Ναι. Και πρέπει οπωσδήποτε να πιέσεις τον τέτοιον να μην τιμωρήσουνε τον Καλόπουλο, τον Πιλάβιο. Την Κυριακή, δηλαδή, πρέπει να παίξει ο Καλόπουλος έστω 4ος·
Θ: Παίζει... είναι ο Τομπάζης, ο οποίος τον έχει αναλάβει ο πρώην φίλος μας και πρόεδρος, αλλά οι πληροφορίες λένε οι δημοσιογράφοι ότι λένε ότι και να γίνει δε μπορεί να κάνει τίποτα, θα τον βάλει 6: 00/6: 30 οπότε περνάει πειθαρχική.
Α: Άμα γίνει αυτό γ... το. Αν γίνει αυτό γ... το, γιατί δεν μπορείς κύριε να παίρνεις κάποιον να σε βοηθήσει, και μετά να τον στέλνεις... δε θα σε βοηθήσει κανένας μετά ξανά. Κατάλαβες; Η δύναμη δηλαδή είναι ότι...
Θ: Εμένα έτσι μου είπε ένας δημοσιογράφος που έβγαινα έξω, ο (ακατάληπτο) ότι και να κάνει ο Ταμπόζης οι πληροφορίες μου λένε ότι δε μπορεί να τα (ακατάληπτο). Γιατί είναι τρία τα αυτά, είναι και το πέναλτι του Τοροσίδη που λένε όλοι...
Α: Μετά ρε παιδί μου είναι και μ... οι άνθρωποι, βάζει γκολ ο Μιραλάς, βγάζει τη φανέλα του, είναι ορισμός της κίτρινης και δεν του δίνει κίτρινη. Δείχτη ρε μ..., γιατί να εκτεθείς εσύ; Μ... έκανε ο παίκτης, μπορεί να σου πει κανείς τίποτα; Είναι ζώα οι άνθρωποι ρε π..., στο πέναλτι ήθελες να βοηθήσεις το έδειξες, εκεί όμως ευθύνεται ο παίκτης, αιγ... θα μου πάρουν εμένα τη σφυρίχτρα γιατί εσύ έκανες μ...; Δηλαδή είναι βαρύ αυτό, αυτός είναι ο ορισμός της κίτρινης. Βγάζεις τη φανέλα σου δείχνει κίτρινη παγκοσμίως, κατάλαβες;
Θ: Ε βέβαια.
Α: Και δεν του δείχνει. Άντε πήγαινε γ... τότε, αφού είσαι μ.... Και τον θέλαμε τώρα να μας βοηθήσει στο Κύπελο, πάει τώρα.
Συνομιλία Μπέου - Πιλάβιου
Την 3-3-2Ο10, ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ (Α) τηλεφωνεί στον Πρόεδρο της ΕΠΟ Σοφοκλή ΠΙΛΑΒΙΟ (Σ) και αναφέρουν τα εξής:
«Σ: Ναι...
Α: Πρόεδρε, είναι να τρελαίνεσαι μαζί σου, πραγματικά σου μιλάω! Καλά, δε σου είπα ότι τον Ζαχαριάδη δεν θέλω να μαυ τον ξαναβάλεις ούτε σε φιλικό παιχνίδι;
Σ: Όχι, δε μου το είπες. Αμα μου το έλεγες...
Α:  Εγώ δε στον είπα;
Σ: Δε μου το 'πες, αλήθεια στο λέω.
Α Δε στο είπα μετά τον αγώνα με τον προημιτελικό τον κυπέλλου που μου έδωσε το πέναλτι και με έπαιξε 60-40 μες στο γήπεδο μου;
Σ: Δε μου το είπες, αλήθεια στο λέω!
Α Τι ορισμός είναι αυτός; Θα τρελαθώ! Παίζω με τις Σέρρες και μου βάζεις από Κοζάνη και Θεσσαλονίκη, δίπλα ας πούμε, διαιτητές! Και μη μου πεις ότι είναι πεσμένοι κι αυτά και τι πρόβλημα έχεις! Δεν ισχύουν αυτά στο ποδόαφαφα!
Σ: Εντάξει Έγινε. Θα τους πω εγώ, Εντάξει;
«Δύο πάσες, δύο γκολ»
Τηλεφωνική επικοινωνία του Μάκη Ψωμιάδη με τον Νικόλα Πατέρα.
A: Έλα Νίκο καλημέρα καλή εβδομάδα
Β: Έλα πρόεδρε μου, καλημέρα.
Α: Το είδες όχθες, τις είδες τις φάσεις του Ολυμπιακού; Είδες τι πάσα του έκανε; (αναφέρετε στον αγώνα Ατρόμητος –Ολυμπιακός που διεξήχθη την 10.04.2011 με αποτέλεσμα 3-1)
Β: Πάσες έχει δώσει ο άλλος πάσες έχει κάνει αυτός ο Ποτουρίδης
Α: Πάσες, πάσες . Δυο πάσες έκανε, δυο γκολ.
Β: Απίστευτο έτσι?
Α: Γίνετε αυτό το πράγμα? Ο Μέλμπεργκ κοιτάτε ,κοιτάτε ο Μέλμπεργκ!
Β: ….(γέλια)… Τι γίνετε ρε?
Α :Τι ξεφτίλα είναι αυτή ρε μα…..?
Β :Μεγάλη ξεφτίλα όντως!
Α: Ολυμπιακός σου λέει! Εγώ άκουσα από κάποιο περιβάλλον του (η τους) σας είχαν για καθάρισμα ε?
Β :Ναι,ναι,ναι
Α :Ο Ολυμπιακός
Β : Αστό τι να πεις τώρα,  άστο άστο, από πού γλυτώσαμε.
Α: Γλύτωσες από έμενα γλύτωσες που δεν έδωσα το ματς στο αστέρα να πούμε, που ήρθαν με πεντακόσια χιλιάρικα με την τσάντα να πούμε, με κατάλαβες?
Β: Ναι,ναι .Τι να σου πω?
Α :Για να ξέρεις  να πούμε
Β :Το ξέρω πρόεδρε μου.
Α :Μα….. είναι πάντως ,τους σιχαίνομαι ,τους έχω σιχαθεί φιλέ μου
Β :Δεν έχεις άδικο ,νομίζουν ότι μπορούν να δεσμεύουν όλο το ποδόσφαιρο
Α: Ποιον να δεσμεύσουν μωρέ οι μονοί αξιοπρεπείς με το κεφάλι ψηλά είμαστε.
Β:Έτσι ,έτσι……..
Α :Να πάνε να γα…..! Να σου πω κάτι αγορίνα μου ,βαλε αυτό το ταλιράκι αυτό σήμερα που μου είπες.
Β:Ναι, ναι σήμερα θα τελειώσει .Θα σε πάρω να σε ειδοποιήσω.
Α :Άντε γεια
«Τον ελέγχουμε...»
Ο Αχιλλέας Μπέος την 2-2-2011, τηλεφωνεί στο μέλος της ΚΕΔ, Γιώργο Γιαννόπουλο (Γ) και μεταξύ τους λαμβάνει χώρα η ακόλουθη συνομιλία:
«Α: Τι γίνεται κύριε Γιαννόπουλε;
Γ: Ποιος είναι;
Α: Ο Αχιλλέας ο Μπέος είμαι. Καλά είσαι;
Γ: Ελα Αχιλλέα, μια χαρά, εσύ;
Α: Τον Ανδρονικίδη τον βάλατε να τον επιβραβεύσετε για την καλή διαιτησία που έκανε πάλι δύο συνεχόμενα παιχνίδια;
Γ: Εεεε η έκθεση του παρατηρητή και αυτά που ακούσαμε είναι πάρα πολύ θετικά.
Α: Και τον βάλατε δεύτερο συνεχόμενο γι' αυτό το λόγο ε;
Γ: Οχι τι δεύτερο;
Α: Τον ξαναβάλατε το Σάββατο να παίξει.
Γ: Ναι.
Α: Μάλιστα.
Γ: Γιατί τι έγινε, τι έχεις εσύ μ' αυτόν;
Α: Καλά θα γίνει της π..., στο λέω. Εγώ επώνυμα σε παίρνω.
Γ: Εντάξει.
Α: Δεν είναι ενημερωμένος ο Σοφοκλής αλλά να στο πω αυτό το πράγμα, πόσοι διαιτητές παίζουν από τη Γ' εθνική δύο συνεχόμενα παιχνίδια;
Γ: Δεν παίζουν πολλοί, όταν υπάρχει ανάγκη, παίζουν όμως. Τι να κάνουμε;
Α: Αυτόν κρίνατε ότι υπάρχει ανάγκη, ε;
Γ: Ε, βέβαια, για να τον βλέπουμε. Γιατί μου μιλάς ειρωνικά ρε Αχιλλέα, δεν κατάλαβα.
Α: Σου λέω ότι αυτός είχε εντεταλμένη υπηρεσία.
Γ: Αυτό μπορείς να μας το αποδείξεις;
Α: Τι να στο αποδείξω, πώς;
Γ: Πώς θα γίνει ρε Αχιλλέα; Αν στεκόμαστε, στο ότι ο καθένας ό,τι θέλει λέει...
Α: Ποιος είναι ο καθένας; Εγώ είμαι ο καθένας;
Γ: Κάτσε δεν σου λέω ότι είσαι ο καθένας. Ερχεται όμως, όποιοι έρχονται...
Α: Σου λέω λοιπόν ότι αυτός ο διαιτητής ήρθε εδώ... εντάξει... τίποτα δε... κακώς σε πήρα, άντε καληνύχτα»
«Αβαβά...»
Ο Ανδρέας Δημόπουλος συνομιλεί με τον Κώστα Μενδρινό (Κ) (πρώην παίκτη του Ολυμπιακού Πειραιώς, διεθνή με την Εθνική Ελπίδων και νυν παίκτη του Αρη).
«Κ: Καλημέρα.
Α: Για ρώτα ρε Κωστή παίζει τίποτα για Τρίκαλα; Γιατί έχουν πλακώσει κάτι φίλους μου εκεί και τους παίζουν και στα Τρίκαλα.
Κ: Για άσσο;
Α: Ναι.
Κ: Με ποιον παίζουν;
Α: Με τον Θρασύβουλο. Καλά μπορεί να είναι και λόγω ομάδας, αλλά μήπως είναι και τίποτα αβαβά.
Κ: Εντάξει θα πάρω να δω.
Α: Τρίκαλα και Ολυμπιακό θέλω. Ολυμπιακό κανονικό μήπως έχει κάνει καμιά δουλειά ο Μπέος εκεί;
Κ: Για άσσο;
Α: Για διπλό.
Κ: Για διπλό λες ε;
Α: Ναι.
Κ: Εντάξει θα πάρω εγώ να μάθω. Τι ώρα παίζουν τα Τρίκαλα;
Α: Τα Τρίκαλα παίζουν τώρα 15.00 η ώρα άμα μπορείς πάρε με.
Κ: Εντάξει»
«Τι έχει κανονίσει ο π... ο Μπέος»;
Νέα συνομιλία την ίδια ημέρα του Κώστα Μενδρινού με τον Ανδρέα Δημόπουλο.
«Κ: Ο Θρασύβουλος είναι ψιλομ.... δεν έχει τίποτα, είναι απλήρωτα τα παιδιά κλπ., οι πιτσιρικάδες παίζουν.
Α: Ναι.
Κ: Τώρα τα Τρίκαλα εγώ το ρώτησα το θέμα να έχει και λίγο σπρώξιμο του λέω, μου λέει δεν πιστεύω να έχει λίγο σπρώξιμο, αλλά μαζεύονται εκεί οι βλάχοι δηλαδή κάνουν αυτό, πάει κόσμος πολύς, θα έχει λίγο...
Α: Ναι, κατάλαβα. Δεν ξέρεις αν παίζει ο Νεγκλιτσιώτης και αυτοί.
Κ: Είπε θα με πάρει τηλέφωνο. Θα πάρει τηλέφωνο ένα βοηθό που ήταν εκεί του Μανίκα, μέχρι πρότινος ήταν εκεί. Και θα με πάρει να μου πει.
Α: Εντάξει θα δούμε.
Κ: Ο Ολυμπιακός που ρώτησα θα έχει 10.000 κόσμο.
Α: Ποιος Ολυμπιακός, ο δικός μας;
Κ: Ναι.
Α: Θα το πάρει όμως; Ο π... ο Μπέος τι έχει κανονίσει; Αυτό είναι.
Κ: Περιμένω να δούμε σήμερα τον τέτοιον.
Α: Ποιον;
Κ: Το βάζελο. Αμα το πάρει εντάξει πρέπει, είναι και πολλοί βαθμοί, είναι 7 βαθμοί μπροστά.
Α: Οχι μήπως ο Μπέος το έχει δώσει μωρέ. Επαιρνα κι εγώ τον Γιαννόπουλο τον Τάκη (ενν. τον team manager της ομάδας του Ολυμπιακού Βόλου) αλλά δεν το σηκώνει, είναι βοηθός του, είναι γενικός αρχηγός τι είναι εκεί.
Κ: Ναι. Θα δούμε θα έχει κόσμο πάντως.
Α: Το θέμα είναι να το ξέραμε σίγουρα να βάζαμε Τρίκαλα, Ολυμπιακό και άλλο παιχνίδι να καθαρίζαμε. Να βγάζαμε μια τριάδα ωραία.
Κ: Ποιο τρίο; Τον βάζελο; Ποιον θα βάλεις;
Α: Βάζεις βάζελο, τον Αγιαξ αύριο.
Κ: Ναι.
Α: Κάτι βλέπω και ψιλοπαίζει, αυτό είναι, αλλά δεν ξέρουμε σίγουρα.
Κ: Τώρα θα με πάρει. Θα με πάρει και θα σε ξαναπάρω Ανδρέα.
Α: Εντάξει»
«Πέθανε η κουρ... ο χοντρός»
Ο Μάκης Ψωμιάδης συνομιλεί με τον Νίκο Πατέρα στις 10-4-2011
Ν: Έλα
Μ: Έλα αδερφούλη μου τι γίνεται;
Ν: Καλά εσύ;
Μ: Πέθανε η κ…. ο χοντρός σήμερα, πέθανε εντελώς [ ενν. τον Αχιλλέα ΜΠΕΟ]
Ν: Γιατί;
Μ: εεε περίμενε ότι θα πάρει πόντο εκεί πέρα μέσα.
Ν: Ναι ε;
Μ: Ναι ναι πέθανε εντελώς.
Ν: Πόσο πήγε το σκορ;
Μ: 2-1 μέσα.
Ν: Δηλαδή το έπαιξε ε;
Μ: Το έπαιξε ναι, κέρδιζε 1-0. Ο Κάκος τον γ…. του έβγαλε και κόκκινη κάρτα στο τέλος του τερματοφύλακα.
Μ: Να σου πω! Από αύριο ασχολείσαι με το ματς Κυριακής (ακατάληπτο) στον Βόλο να ρίξουμε τα α… μας. Πάση θυσία. Μην γίνει κάνα λάθος δηλαδή ασχολήσου με Σισέδες με αρ… και έτσι κι αλλιώς πάση θυσία πρέπει να κερδίσεις εκεί. Πάση θυσία. Δηλαδή με τίποτα δεν πρέπει το μ… αυτό να (ακατάληπτο).
Ν: Εσύ θα καθίσεις Αθήνα καθόλου;
Μ: Θα κατέβω.
Ν: Ε άμα κατέβεις, πέρνα και λίγο από τον φίλο μας τον ψηλό.
Μ: Και με τον ψήλο Σισέ, άμα του πεις αυτό το πράγμα….
Ν: Βρε θα του το πω εγώ, μην ανησυχείς. Απλώς πέρνα…
Μ: Βάλε το.. να..
Ν: Ξέρω εγώ τι θα του πω, απλώς και εσύ φόβισέ τον λιγάκι.
Μ: Τι να τον φοβίσω ρε μ… απλώς εσύ θα του πεις πρόσεχε…
Ν: Βρε ξέρω εγώ τι θα κάνω σου λέω, το ξέρω εγώ τι θα κάνω.
Μ:… επί προσωπικού πες του εκεί θα βάλεις αυτό και αυτό. Πρόσεξε μην γίνε καμία κέντα και δεν παίξει κάποιος από αυτούς που σου έδωσα σε γ… πες του. Μετά όλα θα κελαηδάν τα ράδια.
Ν: Εσύ πως πήγες;
Μ: Ε εντάξει αδιάφορος. 1-1. Μια μ… και μισή.
Ν: Ο Αστέρας έπεσε σήμερα ε; έτσι έμαθα.
Μ: Ναι έπεσε ο άλλος που πούλησε το ματς στο… ο Μαρινάκης που το έδωσε το ματς στον ατρόμητο για να σωθεί;
Ν: Πιστεύεις ότι θα το έδινε με τέτοια διαφορά;
Μ: εεεε
Ν: Εγώ δεν πιστεύω ότι το έχει δώσει. Εγώ πιστεύω επειδή ξέρω πόσο ψυχανώμαλος είναι, ότι αυτός έχει τσαντιστεί τώρα.
Μ: Τι τσαντίστηκε, αφού πάσα έκανε ο παίκτης ο δικός τους να βάλουνε…
«Θα σας κάνω νόημα να φάτε γκολ»
Η συνομιλία μεταξύ του Γιώργου Τσακογιάννη, (μεγαλοπαραγοντα της ΠΑΕ Ηλιούπολη) και ενός προπονητή.
«Α:Οι δικοί σου δεν πατήσανε περιοχή.

Β: Κι οι άλλοι ξηγηθήκανε καλά έτσι...

Α: Εγώ και στο ημίχρονο λέω, κοιτάχτε να δείτε, μόλις θα σας κάνω νόημα θα ανοίξετε να φάτε γκολ. Εν ανάγκη εγώ είχα πει και του Γιώργου θα κάνεις ένα πέναλτι γιατί εσύ δεν είσαι στις κάρτες (σ.σ. ώστε να αποβληθεί εσκεμμένα και να αλλοιωθεί με άλλο τρόπο ο αγώνας), αλλά δεν πέσανε καθόλου ρε Γιώργο, ούτε μαρκάρανε πίσω, ούτε τίποτα...».
«Εφτά παίκτες του Ηρακλή μιλημένοι...»
Την 22-1-2011, λίγο πριν από την έναρξη της αναμέτρησης «ΑΕΚ - Ολυμπιακός Βόλου», ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ (Α), συνομιλεί με το Γιάννη ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ και δηλώνει σίγουρος για τη νίκη της ομάδας του απέναντι στην ΑΕΚ, αλλά και για άλλα αποτελέσματα αγώνων των ομάδων Κέρκυρας, Καβάλας, Εργοτέλη και Παναθηναϊκού στο ελληνικό πρωτάθλημα, ενώ μιλούν μεταξύ τους και για στοιχήματα σε ελληνικές ομάδες στο «Ασιατικό».
Ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ, σχολιάζοντας πόσο κακή είναι η ομάδα της Κέρκυρας, αναφέρει χαρακτηριστικά «Τον Ηρακλή δεν μπόρεσε να κερδίσει που ήταν οι 7 παίκτες μιλημένοι», ενώ λίγο αργότερα τηλεφωνεί στον Βαγγέλη ΜΑΡΙΝΑΚΗ.
(Β), Πρόεδρο του Ολυμπιακού Πειραιώς, και αναφέρουν τα εξής:
«Β: Ελα το έφαγε το σύστημα στην Κέρκυρα.
Α: Τι;
Β: Αμα δεις ένα πέναλτι που δεν έδωσε στην Κέρκυρα.
Α: Το ξέρω μωρέ εμένα θα μου το πεις.
Β: Το είδα εγώ, έχω κάτσει και έχω δει το ματς, είναι το στήσιμο να έχεις υπόψη σου έτσι.
Α: Ναι.
Β: Να σου πω κάτι, σου ζητήσανε τα διαπιστευτήρια στους μπράβους που έχεις μαζί σου, να τους πεις ότι είναι τα ίδια διαπιστευτήρια που είχαν με τον Ολυμπιακό πες.
Α: Οχι ρε δεν ζητάω τίποτα. Θα τους γ..., δεν με αφήνουν να μπω μέσα στον παρατηρητή.
Β: Το έμαθα γι' αυτό σου λέω.
Α: Πάρε τον Πάτρικ και δεν ξεκινάω, ούτε πάω συνθέσεις, ούτε τίποτα. Αν δεν φύγουν και δεν ανοίξουν την πόρτα θα γίνει μέγα θέμα.
Β: Ο διαιτητής να μην ανοίξει την πόρτα;
Α: Δεν ανοίγουν την πόρτα. Απαγορεύεται αυτό το πράγμα.
Β: Του διαιτητή.
Α: Εχουν από έξω 4-5 μπράβους που τους έχω για τ' α... μου αλλά δεν λέει τίποτα και έχουν κλειδώσει την πόρτα και δεν μπαίνει κανείς μέσα. Εμείς καθόμαστε εδώ, ούτε δε ούτε τίποτα, δεν ξεκινάει το παιχνίδι.
Β: Ναι. Τον Πατρίκ γιατί δεν τον παίρνεις τηλέφωνο; Τώρα μίλαγα μαζί του (ενν. τον Πατρίκ ΚΟΜΝΗΝΟ, Γεν. Διευθυντή της ΕΠΟ).
Α: Ναι.
Β: Να του πω να σε πάρει;
Α: Πες του να με πάρει γιατί θα γίνει της π....
Β: Εντάξει».
Μετά από λίγη ώρα, τα δύο ως άνω πρόσωπα ξαναεπικοινωνούν:
«Β: Δεν απαντάει, τον έχω πάρει δύο φορές.
Α: Επίτηδες.
Β: Πριν 5 λεπτά μίλησα μαζί του, παρ' τον κι εσύ από το κινητό σου.
Α: Ηρθε τώρα εδώ ο συντονιστής, του λέω δεν ξεκινάει το παιχνίδι, έχουν κλειδώσει τις πόρτες και δεν με αφήνουν να μπω μέσα να πάρω δελτία.
Β: Καλά πώς έχουν πέντε μπράβους;
Α: 10 έχουν όχι 5. Τρέμουν μην τους γ... εδώ μέσα.
Β: Τα ίδια δηλαδή όπως σε εμένα έτσι;
Α: Ναι».
«Μίλα στους πλαϊνούς»
Ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ (Α), εν συνεχεία την 2-2-2011, συνομιλεί με τον Γιάννη ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ (Γ), πρόσωπο που αποτελεί «επαφή» και του Γιώργου ΤΣΑΚΟΓΙΑΝΝΗ.
«Α: Γιάννη, πού είσαι αδερφέ;
Γ: Εδώ, Ηλιούπολη.
Α: Μπορείς, θα δώσω το τηλέφωνο σε έναν κύριο, να κλείσετε ένα ραντεβού να του δώσεις αυτή την επιταγή τα έξι χιλιάρικα;
Γ: Ναι, ναι.
Α: Θα σε πάρει εκ μέρους μου.
Γ: Εντάξει.
Α: Να σου πω κάτι, κλείσε το ραντεβού αυτό που είπες χτες με αυτόν τον άνθρωπο να ξέρουμε για να το φτιάξουμε. Αλλά να του μιλήσεις για θάνατο, του μεσαίου ρε συ Γιάννη,
Γ: Ναι μετά τις 14.30 είπαμε.
Α: Ναι. Μίλησέ του πες έτσι και έτσι, θέλω να πας εκεί και μην στεναχωριέσαι για τίποτα.
Γ: Εντάξει.
Α: Αλλά να είμαστε σίγουροι. Και με τους πλαϊνούς να μιλήσεις.
Γ: Μετά τις 14.30 θα σου πω.
Α: Εντάξει, γεια».
«Δεν έχει αρχ...»
Ο Αχιλλέας Μπέος την 6/7-2-2011 τηλεφωνεί στον Θανάση ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟ (Θ) και συζητούν για το ποιους παρατηρητές θα βάλουν στον αγώνα (πιθανόν μεταξύ Λάρισας και Ολυμπιακού Βόλου την 13-2-2011 με αποτέλεσμα 1-2), οι οποίοι «θα ελέγχονται πλήρως».
«Α: μου είπε ο Δημητράκης.
Θ: Ο;
Α: Ο Δημητράκης.
Θ: Ο Δημητράκης, ναι.
Α: Γι' αυτόν τον φίλο που είπες να βάλουμε παρατηρητή.
Θ: Ναι.
Α: Οτι είναι δικό μας παιδί, καλό παιδί αλλά (ακούγονται θόρυβοι από το περιβάλλον).
Θ: Ελα Αχιλλέα.
Α: Μου είπε ότι είναι φίλος και καλό παιδί αλλά δεν έχει τα α... να αντισταθεί εκεί μέσα άμα του κάνουν καμιά μαγκιά.
Θ: Οχι (ακατάληπτο) Ο Δημητράκης (ακατάληπτο) δεν έχει ρε.
Α: Εντάξει. Πώς τον είπαμε;
Θ: Ας προτείνει ο... ας προτείνει ο Δημητράκης, ποιον να σου προτείνει, κανέναν εναλλακτική λύση.
Α: Μας έδωσε δύο ονόματα, μου 'δωσε.
Θ: Ε, άμα σου 'δωσε δύο ονόματα.
Α: Βάλε κι αυτόν που πες εσύ, ποιος είναι.
Θ: Βάλε ΣΑΡΑΝΤΕΑΣ Νίκος σου λέω.
Α: ΣΑΡΑΝΤΕΑΣ Νίκος, εντάξει.
Θ: Δώσου... μην δώσεις μεμονωμένο δώσε έναν από τους τρεις. Οποιον και να φέρετε τον ελέγχουμε.
Α: Εντάξει, να σου πω κάτι, κανόνισε να ρίξεις κανένα τηλέφωνο σε αστυνομίες και εισαγγελείς.
Θ: Εντάξει, έχω μιλήσει και θα ξαναμιλήσουμε.
Α: Εντάξει, τα λέμε, άντε γεια»
«Στο κούμπωσα το παιχνίδι»
Εν συνεχεία, άγνωστος (Β) καλεί τον Αχιλλέα ΜΠΕΟ (Α) και του δηλώνει χαρακτηριστικά ότι κατάφερε και «κούμπωσε» το παιχνίδι και ότι έβαλε τον ΠΑΤΜΑΝΙΔΗ με τον ΤΣΑΤΣΟ ως παρατηρητές του αγώνα:
«Β: Αδελφέ;
Α: Ποιος είναι;
Β: Ελα, στο κούμπωσα ρε. Το παιχνίδι. Μην παίρνεις κανέναν τηλεφωνο.
Α: Τι;
Β: Εβαλα τον Πατμανίδη.
Α: Μ...
Β: Με τον Τσάτσο. Μέσω του φίλου μου. Που (ακατάληπτο)
Α: (ακατάληπτο)
Β: Ενας από... ήταν υπεύθυνος ασφαλείας στον (ΠΑΟ ή ΠΑΟΚ, δεν ακούγεται καθαρά) και τα λοιπά. Φίλος, αδελφός και γ... τις ασφάλειες.
Α: Ναι;
Β: Το κούμπωσα ναι. Πατμανίδης πρώτος, από Αθήνα που σου λέω και τελείωσε. Κουμπωμένο είναι.
Α: Να μην ασχοληθώ.
Β: Οχι, μην ασχοληθείς. Ο δικός μου, του τα κάνει εισήγηση να πάνε αυτοί γιατί το παιχνίδι είναι δύσκολο. Αμα τυχόν κάποιο πρόβλημα θα σε πάρω τηλέφωνο.
Α: Και θα τους πεις εκεί μην αφήσουν κανέναν να κυκλοφοράει.
Β: Εχει αρ... αυτός σου λέω, τελείωσε. Και μιλάω απευθείας.
Α: Εντάξει, εντάξει»
«Τι στησίματα κάνει ο Μπέος...»
Ο Βασίλης Καρακούλιας (Β) συνομιλεί με έτερο άγνωστο πρόσωπο (Α), αναφερόμενοι, μεταξύ άλλων, στον αγώνα «Ολυμπιακός Βόλου - Κέρκυρα», που διεξήχθη επίσης την 3.2.2011, με αποτέλεσμα 1-2, αναφέρουν τα εξής:
«Α: Αυτό τον π... το Μπέο δεν μπορώ να τον πιάσω πουθενά, τι στησίματα κάνει ρε μ...
Β: Ο Μπέος πόσο, 1-2 ήρθε τελικά:
Α: 1-2 ρε μ... Δεν έχουν το θεό τους δηλαδή. Γιατί μαζί με τον άλλον εκεί τον Καλογιάννη.... «ενν. τον Σπύρο Καλογιάννη, πρώην Αντιπρόεδρο και μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ Κέρκυρας».
Β: Για π... έτσι.
Α: Μ... αυτόν θα τον πιάσουν να τον πάνε φυλακή δεν υπάρχει περίπτωση, κι αν θα τον πιάσουνε, γιατί είναι μ...
Β: Ο Καλογιάννης έχει φύγει από την Κέρκυρα, δεν παίζει Κέρκυρα ρε, έφυγε.
Α: Τέλος πάντων κονκλάβιο του Ολυμπιακού είναι και οι δυο...», ενώ την ίδια ημέρα (3.2.2011) και περί ώρα 21.31 ο Αχιλλέας Μπέος, μιλώντας με τον Γεώργιο Πράττο, τον ρωτάει αν ο Βαρούτσικος και ο Τόρης έπαιξαν το παιχνίδι 50.000. Ο Γιώργος του απαντάει ότι ο ίδιος έπαιξε 11.000 ευρώ και ο Βαρούτσικος με τον Τόρη του είπαν ότι έπαιξαν 24.000 ευρώ. Ο Αχιλλέας τότε αναφέρει: «Πόσο το φοβόμουνα το παιχνίδι! Πήγα μέσα για να τους παρακαλέσω να το κάνουμε ισοπαλία! Αφού δεν έμεινα σήμερα! Εχω τρελαθεί σου λέω, εγκεφαλικό θα πάθουμε ρε π... μου! Δε γίνεται να χάνεις έτσι και 10 ευκαιρίες μόνος σου!», ακολούθως δε ο Αχιλλέας Μπέος παίρνει τηλέφωνο τον Γιώργο Βαρούτσικο και τον ρωτάει «πόσα χρήματα έπαιξαν» και ο τελευταίος του λέει ότι «έπαιξε μαζί με τον Γιώργο τον Τόρη 25.000 ευρώ στο betzone», μετά από λίγα λεπτά δε ο Γιώργος ξανατηλεφωνεί στον Αχιλλέα και του λέει ότι «ο Γιώργος Τόρης έπαιξε κι άλλα 20.00 ευρώ στο ημίχρονο».
«Θα χάσει πριν μπει στο γήπεδο...»
Την 1-4-2011, ο Γιώργος ΛΥΜΠΑΝΤΣΗΣ (Γ), Πρόεδρος της ΠΑΕ Κέρκυρας, ξανατηλεφωνεί στον Μάκη ΨΩΜΙΑΔΗ (Μ):
«Μ: Έλα ρε Γιώργαρε, γίγαντα. Πως είσαι;
Γ: Έλα ρε φίλε. Ανήσυχος, πολύ ανήσυχος.
Μ: Γιατί;
Γ: Αφού τα βλέπεις που γ... όλοι
Μ: Ποιον σου έβαλαν διαιτητή;
Γ: Εμένα μου έβαλαν τον Τριτσώνη αλλά δεν βλέπεις εκεί πέρα κάτοι στην Πελοπόννησο τι κάνανε εκεί πέρα. Ο
π... ο χοντρός, αυτός ο γ... ο χοντρός, Θα τον γ... [ενν. τον Αχιλλέα ΜΠΕΟ].
Μ: Τι έκανε;
Γ: Έχει, δεν βλέπεις τι έβαλε εκεί; Έβαλε κύπελλο πόντους από εδώ από εκεί της π..., αυτός τα οργανώνει όλα τα εγκλήματα.
Μ: Για τον Ολυ, για το να πάρει ο Αστέρας το ματς ε;
Γ: Ε βέβαια, τι αυτός ο Κωνσταντινέας εκεί απ' ότι λένε, εγώ δεν ξέρω εγώ είμαι άσχετος αλλά απ' ότι ακούω στην πιάτσα. Εγώ δεν τους ξέρω, εγώ ξέρεις ότι είμαι σαν να είμαι της πρώτης δημοτικού, καλά εσύ τα γνωρίζεις αλλά δεν Θες να τα λες τηλεφωνικώς, εντάξει, εν πάση περιπτώσει, εντάξει.
Μ: Εγώ βλέπω ότι Θα πέσει ο Ατρόμητος.
Γ: Έχει εσένα ο Ατρόμητος.
Μ: Δεν σώνεται.
Γ: Εντάξει μπορεί να πάρει και 2 και 1-2 πόντους.
Μ: Πως θα το πάρει; Από τον Ολυμπιακό;
Γ: Τον Ολυμπιακό τον αποκλείω για εμένα γιατί ο Βαγγέλης είναι τρελός. Δεν καταλαβαίνει τίποτα, σε κανέναν δεν είναι, αυτός δεν έχει.
Μ: Περιττό να σου πω ότι με την ΑΕΚ θα χάσει προτού μπει στο γήπεδο.
Γ: Μην το λες.
Μ: Θα μπουκάρει όλος ο κόσμος.
Γ: Μην το λες. Γιατί έχει ομάδα να κερδίσει με την ΑΕΚ.
Μ: Με τίποτα.
Γ: Όχι ε;
Μ: Με τίποτα στο λέω εγώ. Το σκορ θα είναι 3-0 θυμήσου το.
Γ: Έτσι ε;
Μ: 3-0. Εσένα σε ενδιαφέρει να μην γίνει αβαβά το ματς του Αστέρα.
Γ: Ναι.
Μ: Θα το παίξει ο Άρης. Εμένα μου είπαν ότι ο Άρης θα το παίξει.
Γ: Ναι ρε φίλε αλλά απ' ότι μου είπαν εδώ οι άλλοι, που ξέρουν καλύτερα την πιάτσα, ότι το τρίο αυτό που έβαλε, το έβαλε ο.., το έβαλε ο Αστέρας. Εντάξει αυτοί οι συγκεκριμένοι διαιτητές, εμένα αυτός με έσφαξε την άλλη φορά, μην κοιτάς που ο τέταρτος του είπε ότι ήταν πέναλτι και το έδωσε. Κωνσταντινέας λέει εκεί ποιοι είναι αυτοί εκεί πέρα κάτω στη Μεσσηνία. Όλοι το λένε, εντάξει ο Αρ.. αλλά καταλαβαίνεις ότι οι άνθρωποι του Αστέρα Τρίπολης είναι ικανοί, δεν είναι ανίκανοι.
Μ: Εσύ που είσαι Αθήνα;
Γ: Είμαι Αθήνα ναι. Εσύ που είσαι;
Μ: Εγώ τώρα κατεβαίνω το βράδυ. Εσύ πότε θα φύγεις;
Γ: Εγώ θα φύγω τώρα το απόγευμα. Εσύ που παίζεις; Α παίζεις εδώ.
Μ: Ναι, ναι.
Γ: Εν πάση περιπτώσει, εγώ φοβάμαι, ξέρεις ποιον φοβάμαι. Έναν άνθρωπο φοβάμαι.
Μ: Ποιον;
Γ: Αν οτιδήποτε ακούσεις πάρε με τουλάχιστον να με ενημερώσεις.
Ν: Άλλο οι παίκτες μεταξύ τους τι κάνουνε. Δεν πιστεύω ότι αυτός το έχει κάνει. Άλλο οι παίκτες. Εγώ πιστεύω ότι αυτός έχει τρελαθεί τώρα γιατί κατάλαβε ότι έχουν παίξει μπάλα πιο (ακατάλυπτο).
Μ: Ναι;
Ν: Έτσι πιστεύω. Τι να σου πω μπορεί να είμαι και μ... και να είναι έτσι όπως το λες εσύ.
Μ: Άντε εντάξει. Κάνε αυτό που σου είπα. Μην το ξεχάσεις. Ασχολήσου με αυτό το θέμα.
Ν: Έγινε θα μιλήσουμε αύριο. Άντε.
Μ: Άντε γεια»
«Ο Κοκκαλιάρης κι ο Τσιμπούρης»
Την 19-2-2011, διεξήχθη και ο αγώνας «Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός», με αποτέλεσμα 2-1. Ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ, συνομιλεί αρχικά με τον Λουκά Σ.......Ο για το αποτέλεσμα του ντέρμπι και αμφότεροι κάνουν λόγο για ξεκάθαρη «αλλοίωση του αποτελέσματος». Ο Λουκάς αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «αυτά τα πράγματα δεν έχουν γίνει ούτε επί Κοκαλιάρη»,, ενώ αργότερα ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ (Α) συνομιλεί για τον συγκεκριμένο αγώνα με τον Θανάση ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟ (Θ) και αναφέρουν τα εξής:
«Α: Τι γίνεται, που είσαι;
Θ: Στο γήπεδο.
Α: Ακόμη εκεί είσαι;
Θ: Να φύγουν ο κόσμος να φύγουμε.
Α: Τι λέει ο Βαγγέλης, χαρούμενος ο Βαγγέλης;
Θ: Τον έπιασε η καρδιά του, λιποθύμησε απ' αυτό εδώ πέρα. Το γκολ ήταν κανονικό, να το ξέρεις αυτό, ε.
Α: Ε;
Θ: Το ματς το είδες;
Α: Το γκολ του Τσιμπούρη οφσάιντ, το γκολ του Κατσουράνη είναι καθαρό και το πέναλτι του Τοροσίδη είναι καθαρό. Αλλοίωση αποτελέσματος είναι.
Θ: Για ξαναπέστο.
Α: Το γκολ που έβαλε ο Τσιμπούρης είναι οφσάιντ.
Θ: Του Τσιμπούρη είναι οφσάιντ;
Α: Ναι. Του Κατσουράνη είναι καθαρό και το πέναλτι του Τοροσίδη είναι χέρι καθαρό και δεν το δίνει. Μη του το λες μωρέ γ... τα, άκου τι σου λέω.
Θ: Κοίταξε στα δυο πρώτα συμφωνώ, στο γκολ του Τσιμπούρη γιατί ήταν οφσάιντ; Αφού ήτανε ίο παίκτες.
Α: Πιο μπροστά απ' τη μπάλα είναι, παίρνει την κεφαλιά και είναι μόνος του μπροστά είναι σε θέση οφσάιντ.
Θ: Το γκολ του Κατσουράνη ο παίκτης ήταν στο δοκάρι μέσα, πώς και το ακύρωσε αυτός ο από κει, ο επόπτης ήτανε... ήτανε γ...τα.
Α: Υπάρχει πρόβλημα έχε υπόψη σου.
Θ: Ναι.
Α: Πες του να με πάρει τηλέφωνο να του πω.
Θ: Τι πρόβλημα όταν λες;.
Α: Θα του την πέσουνε αδερφάκι μου, πρέπει να τους προφυλάξει τώρα μη τους δείρουνε δε καταλαβαίνετε; Κοιμάστε όρθιοι, πες του να με πάρει.
Θ: Τους τρεις λες, έτσι;
A: Ναι.
Θ: Ναι πολύ, το ξέρω τώρα.
Α: Πες του να με πάρει τηλέφωνο, ήδη εγώ το 'μαθα.
Θ: Έχει πάει στα αποδυτήρια κάτω.
Α: Εντάξει μετά θα τον πάρω γω.
Θ: Θα του πω να σε πάρει. Να σου πω, τι ώρα παίζουμε 17:00 η ώρα παίζουμε εμάς αύριο;
Α: 15:00.
Θ: 15·:00, το δείχνει η τηλεόραση, το δείχνει, ε;
Α: Το δείχνει ναι.
Θ: Να σου πω, πώς το βλέπεις τώρα εσύ με το... που... κάτω η Τρίπολη ο γ... που... λέγαμε να κερδίσουμε και το κερδίσαμε προχθές, λέγαμε αν μπορέσει και μπει κάποιος διαιτητής που να "ναι, να μην το κυνηγήσει. Πως το βλέπεις τον Αστέρα Τρίπολης τώρα, πέφτει τώρα;
Α: Ακόμη είναι νωρίς, αλλά τώρα είναι σε δύσκολη θέση, γιατί δεν θα το δώσει το παιχνίδι κι ο Πανσερραϊκός τώρα, έχει πρόβλημα γ... τον.
Θ: Όχι ο Πανσερραϊκος να μην το δώσουν με τίποτα να τους πεις, πρέπει να φύγει ο Μποροβίλος από τη μέση το 'χουμε πει αυτό.
Α: Εντάξει θα τα πούμε».
Οι... έντεκα μπράβοι
Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο διάλογος του Ανδρέα Δημόπουλου με τον Βαγγέλη Μανώλη για τον Αχιλλέα Μπέο στον αγώνα της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό Βόλου.
Για τον αγώνα αυτό της 22-1-2011 συνομιλούν και ο Ανδρέας ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ (Α), ένας από τους «παράνομους πράκτορες στοιχημάτων» με βάση την ανώνυμη καταγγελία στο ΤΑ. Π. Φαλήρου, με τον Βαγγέλη ΜΑΝΩΛΗ(Β), και αναφέρουν τα εξής:
«Α: Τι βλέπεις; Την ΑΕΚ ή τον Ολυμπιακό Βόλου;
Β: Καλά, τι είναι αυτά ρε; Τι γίνεται εκεί; Μπήκε ο Μπέος, λέει, με μπράβους; Ο Μπέος;
Α: Ναι, μπήκε ο Μπέος, λέει, με μπράβους και έγινε της π…, λέει και μετά πήγανε κι οι οπαδοί της ΑΕΚ. Πόσο είναι; 0-2 ακόμα; Ναι. Που μπήκε ο Μπέος;
Β: Στα επίσημα εκεί μπήκε με κάτι μπράβους και το μάθανε, λέει και καλά οι Αεκτζήδες και πήγανε από εκεί να γίνει της π... και κάτι τέτοια.
Α: Ποιάς π…; Αμα έχει ο Μπέος μπράβους…
Β: Αμα έχει καμιά δεκαριά μπράβους, θα του κ… τα α…
Α: Ναι ρε μ…! Που να καταλάβουν αυτοί!
Β: Εν τω μεταξύ είναι και ο Μπέος σαν μπράβος… στα α…!... (γέλια)…
Α: Κι είναι έντεκα!... (γέλια)… Θα τους περνάνε για δέκα και θα είναι έντεκα!».
«Ο Μπέος είναι η δουλειά»
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο διάλογος μεταξύ του «πράκτορα» Ανδρέα Δημόπουλου με τον συνεργάτη του, Γιώργο Γεωργόπουλο.
Οι δύο άνδρες συνομιλούν για δύο παιχνίδια της Football League  και συγκεκριμένα των Τρικάλων και ΟΦΗ, αλλά και κατά πάσα πιθανότητα, για την αναμέτρηση του Ολυμπιακού Βόλου με τον Ολυμπιακό.
Την 28-2-2011, ο «παράνομος πράκτορας» Ανδρέας ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ (Α), συνομιλώντας με τον Γεώργιο ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟ (Γ), έναν εκ των συνεργατών του, αναφέρουν τα εξής:
«Γ: Που είσαι Ανδρέα;
Α: Είμαι έξω σε μια δουλειά. Τι έγινε;
Γ: Για μάθε εκεί για Τρίκαλα και ΟΦΗ τι κάνουμε.
Α: Εντάξει.
Γ: Ολυμπιακός παίζει το διπλό ρε;
Α: Ξέρω ‘γω, κάτσε θα πάρω τον Κώστα και μετά, θα σε πάρω σε κάνα μισάωρο.
Γ: Τι να του πεις του Κώστα, ο Μπέος είναι η δουλειά.
Α: Ξέρει ρε, έχω τον Γιαννόπουλο εκεί, τον γενικό αρχηγό, τον Τάκη.
Γ: Για πάρε εκεί για τα Τρίκαλα και τον ΟΦΗ, γιατί πλάκωσαν από τώρα να παίζουν.
Α: Εντάξει».
Ο διάλογος Μπέου - Αλέφαντου
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Νίκο Αλέφαντο είχε την 10η Φεβρουαρίου ο Αχιλλέας Μπέος, για διαιτητή της Γ’ Εθνικής.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου ζήτησε πληροφορίες από τον έμπειρο προπονητή για διαιτητή που σφυρίζει στην τρίτη τη τάξει εθνική κατηγορία, για το παιχνίδι της Αναγέννησης Γιαννιτσών με τη Νίκη Βόλου.
Την 10-2-2011 ο Αχιλλέας Μπέος παίρνει τηλέφωνο τον Νίκο Αλέφαντο, ο οποίος βρίσκεται στην Κέρκυρα και τον ρωτάει αν ξέρει κάποιον ΠΟΥΛΗΜΑ που σφυρίζει στη Γ' Εθνική. Ο Νίκος του λέει ότι τον ξέρει και τον ρωτάει τι ακριβώς θέλει ο Αχιλλέας να μάθει. Τότε ο τελευταίος του απαντά ότι «θέλει να τους βοηθήσει την Κυριακή». Παίζει στα Γιαννιτσά με τη Νίκη και «θέλει την έδρα» (αναφέρεται στον αγώνα μεταξύ των ομάδων Αναγέννηση Γιαννιτσών - Νίκη Βόλου που διεξήχθη στις 13-2-2011 με αποτέλεσμα 1-0). Ο Νίκος τού λέει θα τον πάρει τηλέφωνο το βράδυ και ο Αχιλλέας τού διευκρινίζει «να μη διαρρεύσει τίποτα».
«Πρώτα θα το ρίξει στον ΟΠΑΠ»
Τα παιχνίδια του Ολυμπιακού Βόλου με τον Ολυμπιακό και του Άρη με τον ΠΑΟΚείναι αυτά που ενδιαφέρουν τους Γιώργο Γεωργιάδη και τον Δημήτρη, αγνώστων λοιπών στοιχείων.
Το παιχνίδι «Ολυμπιακός Βόλου Ολυμπιακός», απασχόλησε, μεταξύ άλλων, και τους «Δημήτρη» (Δ), αγνώστων λοιπών στοιχείων, και Γιώργο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ (Γ), οι οποίοι σε συνομιλία που είχαν την 29-1-2011 περί ώρα 12:20, ανέφεραν τα εξής: «Δ: Άκουσες τίποτα για αύριο αν ο Χάνος τίποτα τους αφήσει έξω; Δεν ξεκινήσει παίχτες;
Γ: Όχι ρε, ξέρω θα τους βάλει όλους.
Δ: Θα τους βάλει τελικά;
Γ: Έτσι ξέρω.
Δ: Γιατί κάπου, ποιος έπινε καφέ ο Χαλκιάς, κάποιος έπινε, και λέει έχει μια σκέψη λέει να μη βάλει Κοντρέρας, Γκαρσία, Βιερίνια, να μην τους βάλει λέει, γιατί είναι το ματς του Κυπέλλου την Τετάρτη και στο καπάκι με Παναθηναϊκό παίζουνε. Λέω μην κάνει κάνα τέτοιο ρε π… μου, λέω να παίξουμε Άρη, τι να κάνουμε άμα δε τους βάλει όλους αυτούς τι θα κάνουμε δε θα παίξουμε Άρη;
Γ: Θα παίξεις Άρη;
Δ: Θα παίξω Άρη λόγω ποσοστού και λόγω ειδησεογραφίας όχι Άρη γιατί… το τέτοιο. Άμα δε τους βάλει αυτούς, άμα τους βάλει κανονικά ποιος Άρης; Δεν υπάρχει ο Άρης. Αλλά λέω μήπως δε τους βάλει.
Γ: Δε ξέρω ρε φίλε και να μη τους βάλει θα το μάθεις. Δε μπορείς να παίξεις μετά; Ρτι θα πέσει λες ο άσσος;
Δ: Ξέρω γω. Κι εκεί τώρα προσπαθώ να μάθω εκεί στο Βόλο τι θα γίνει.
Γ: Καλά αυτό, δεν υπάρχει περίπτωση να μην δεν κάνει κάτι τώρα αυτός, δεν υπάρχει περίπτωση. Πήγαν να στήσουν το παιχνίδι, ε, εντάξει κάνα οβεράκι.
Δ: Πήγαν στο πρώτο. Θυμάσαι στο πρώτο εκεί που δεν τους το βαλε ο Κινέζος μέσα και δε μπορούσανε δύο γκολ Και τώρα αν και παίζει στη Betfair παίζει κοντά 1.50 με 1.54 και απορώ πώς δεν το κλείσε ακόμα ο ΟΠΑΠ, να το κατεβάσει δηλαδή. Αλλά τώρα περιμένω με έναν δικό μου μέσω του Μπέου να μάθει ρε παιδί μου αν θα κάνει δουλειά. Γιατί αυτός ο Μπέος αν θα κάνει δουλειά με τον ΟΠΑΠ, πρώτα θα το ρίξει στον ΟΠΑΠ. Θα το ρίξει και στον δικό μου εκεί, γιατί του παίζει στον ΟΠΑΠ και στα πρακτορεία του. Δηλαδή του παίζει ξέρω γω 50.000 με τριάδα, ξέρω γω Ολυμπιακό διπλό με Ρεάλ και Μπαρτσελόνα π.χ. Άμα του περάσει κάνα τέτοιο ποσό και τέτοια θα καταλάβουμε, θα δούμε τι θα γίνει, μήπως και κάνει και κάνα διπλό. Καλά μιλάμε πάλι».
«Αντρέα, θα πληρωθείς κανονικά»
Την… τιμητική του έχει στους διαλόγους που έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο το παιχνίδι του Ολυμπιακού Βόλου με τον Ολυμπιακό.
Σε έναν διάλογο του «πράκτορα» Ανδρέα Δημόπουλου με την Έλενα Νεούζα-Θεοσογάου Ζοσέ Λαορένσο, η τελευταία έκανε έκκληση για την τοποθέτηση στοιχήματος στο ματς που ήταν… τελειωμένο.
Την 30-1-2011, ημέρα διεξαγωγής του αγώνα «Ολυμπιακός Βόλου-Ολυμπιακός_, στον οποίο αναφέρονταν ευθύς ανωτέρω οι «παράνομοι πράκτορες», ο Ανδρέας ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ (Α), δέχεται πριν από την έναρξη αυτού δύο μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνο από την Έλενα ΝΕΟΥΖΑ-ΘΕΟΣΟΓΑΟΥ ΖΟΣΕ ΛΑΟΡΕΝΣΟ (Ε), περί ώρα 14:17 και 14:21, με περιεχόμενο «Ολυμπιακός 3.000», «Ολυμπιακός 2.οοο» αντίστοιχα, ενώ περί ώρα 14:16 η τελευταία τηλεφωνεί στον Ανδρέα ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ και η συνομιλία μεταξύ τους έχει ως ακολούθως:
«Ε: Αντρέα τρία χιλιάρικα μην μου πεις τίποτα.
Α: Τιμή σου πω, ποιανού είναι αυτό;
Ε: Δικό μου είναι. Τα λεφτά υπάρχουνε, μην μου πεις τίποτα. Σου χρωστάω λεφτά και δεν το ξέρω;
Α: Ρε φιλαράκι ναι, αλλά δεν θέλω όμως να σου χω υπόλοιπο.
Ε: Αντρέα μη μου το καις το παιγνίδι είναι στημένο είναι. Είναι στημένο το παιχνίδι.
Α: Εντάξει μπορεί να είναι ότι θέλει, αλλά εγώ δεν μπορώ να μπω όμως στη διαδικασία.
Ε: Τι δεν μπορείς είναι τελειωμένο θα πληρωθείς κανονικά, άμα χαθούνε τα λεφτά.
Α: Μη μου πεις Τετάρτη και μ…
Ε: Αντρέα θα πληρωθείς κανονικά. Μην μου το καις το γ… το παιχνίδι;
Α: Αφού είναι στημένο, τι στο καίω; Δεν στο καίω. Αλλά μην μου πεις κουβέντα, στο λέω δεν θα ξαναμιλήσουμε.
Ε: Αντρέα είπα μια κουβέντα, εντάξει;
Α: Δεν έχω τη διαδικασία να μπω ως την Τετάρτη. Το καταλαβαίνεις;
Ε: Αντρέα είπαμε Τρίτη, άντε φεια.
Α: Άλλο μην στείλει απ’ αυτό. Τέλος.
Ε: Τι λες μωρέ, τι λες τώρα ρε Αντρέα, τι μου λες τώρα να μην στείλω άλλο; Είναι, το παιχνίδι θα το παίξουνε κι άλλο, είναι σου λέω τελειωμένο, είναι τελειωμένο, με πήρανε τώρα από μέσα. Μην το πεις σε κανέναν. Ούτε σε Μουδάτσο, ούτε σε κανέναν. Άμα θες παίξτο εσύ. Μην το πεις σε Μουδάτσο θα χαλάσει, θα πάει γρουσουζιά. Δεν μπορώ να σου πω κάτι άλλο».
Ο διάλογος για Κούγια
Επικοινωνία με τον Αστυνομικό Διευθυντή Αχαΐας, Αντώνη Αγγελόπουλο είχε ο Γιώργος Τσακογιάννης στις 26 Μαρτίου.
Οι δύο άνδρες, σύμφωνα με αυτά που έχουν γίνει γνωστά από δημοσιεύματα στο διαδίκτυο, αναφέρθηκαν στον πρόεδρο της Παναχαϊκής, Αλέξη Κούγια, με τον Αστυνομικό Διευθυντή να υποστηρίζει πως ο μεγαλομέτοχος των «Αχαιών» θα αποχωρήσει μετά το τέλος της φετινής σεζόν, καθώς δεν είναι αρεστός στην Πάτρα.
Από την επισκόπηση του ηχητικού υλικού που συγκεντρώθηκε από την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου που διενεργήθηκε, προέκυψαν ενδείξεις περί τελέσεως και άλλων, αυτεπαγγέλτως διωκόμενων αξιόποινων πράξεων, και δη των εγκλημάτων της ψευδούς ιατρικής πιστοποίησης για δικαστική χρήση και δικαστική χρήση αυτής (άρθρο 220 παρ. 1-3 ΠΚ), της παράβασης καθήκοντος (άρθρο 259 ΠΚ), της παράβασης του άρθρου 128 Θ παρ. ι και 2 (ντόπινγκ αθλητών) του Ν. 2725/1999
Ειδικότερα:
1) Την 26-3-2011, ο Αντώνης ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, Αστυνομικός Διευθυντής Αχαΐας, καλεί τον Γιώργο ΤΣΑΚΟΠΑΝΝΗ και αναφέρουν τα εξής:
Γ: Ποιος είναι;
Α: Αντώνης Αγγελόπουλος από την Πάτρα, ο αστυνομικός Δ/ντης είμαι.
Γ: Έλα ρε Αντώνη.
Α: Ρε σε ψάχνω να σε βρω ξέρεις πόσο καιρό;
Γ: Τι κάνεις;
Α: Είσαι Θεσσαλονίκη;
Γ: Όχι, όχι έξω είμαι τώρα, Ιταλία.
Α: Σε ψάχνω να σε βρω πολύ καιρό γιατί σε θέλω οπωσδήποτε.
Γ: Τι κάνετε με το μ... εκεί πέρα;
Α: Ρε σε θέλω. Προχτές στο γήπεδο που σε είδα σου λέω σε θέλω και μετά έφυγες.
Γ: Ε τώρα γ... το.
Α: Αφού σε θέλω σου λέω. Σήμερα οργίασε μέσα στο γήπεδο.
Γ: Οργίασε ε;
Α: Ναι ασχολιόταν µε τον Βελέτζα και µε την Ηλιούπολη, µε τον Τσακογιάννη και την Ηλιούπολη.
Γ: Ο κόσμος εκεί δεν τον κράζει, τι γίνεται;
Α: Τον έκραζαν, έβριζαν επάνω, αλήτη Κούγια, έβριζε ο κόσμος όλος.
Γ: Έβριζε ο κόσμος ε;
Α: Απόψε πρέπει να σε δω Γιώργο οπωσδήποτε, εγώ δεν ξέρω πότε θα ανέβω στην Αθήνα, µε τον Μακρή μιλάω κάθε ημέρα.
Γ: Εντάξει.
Α: Θέλω να σε δω. Κατ' αρχήν από αυτή τη στιγμή θα σε παρακαλέσω πάρα πολύ δεν θέλω να έχεις, σε ακούει κανείς;
Γ: Όχι.
Α: Δεν θέλω να έχεις καμία επαφή µε τον Φυντάνη, µε τον αδερφό του και µε τον Σταθάκη.
Γ: Όχι ρε, καμία σχέση.
Α: Δεν θέλω καμία σχέση να έχεις. Άκουσε εμένα.
Γ: Καμία σχέση.
Α: Εγώ ακούω τι λένε γι' αυτό σ' το λέω.
Γ: Τι λένε αυτοί;
Α: Αυτοί λένε ότι μιλάνε με εσένα κάθε ημέρα.
Γ: Όχι ρε καμία σχέση, σ' το ορκίζομαι.
Α: Του είπα του Νίκου θέλω µε αυτούς να τελειώσει.
Γ: Ρε καμία σχέση. Ναι, αλλά τώρα πάει να ανέβει όμως ο π..., κατάλαβες;
Α: Δεν το καταλαβαίνεις τι κάνει τώρα;
Γ: Αυτά τα κάνει για να δικαιολογήσει και τη μαλακία του την παλιά, τα κάνει αυτά- κατάλαβες;
Α: Εγώ ξέρω τι έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος, εγώ ξέρω τι έχει κάνει. Αν τα πω τα αίσχη που έχει κάνει θα φύγει όλη η Ελλάδα.
Γ: Τώρα εκβίασε καταστάσεις και πήγε να βγει τώρα και δεν του βγήκε.
Α: Τα ξέρω. Να σου πω τώρα εγώ είμαι στην Πάτρα, είμαι αστυνομικός Δ/ντής, έχω προαχθεί σε αστυνομικός Δ/ντής Αχαΐας.
Γ: Συγχαρητήρια.
Α: Πριν 1 μήνα έγινα στην Πάτρα. Άκουσε εγώ τώρα τι θέλω, εγώ θα ανέβω στην Αθήνα την άλλη βδομάδα.
Γ: Θα με πάρεις τηλέφωνο.
Α: Θέλω να σε δω, όχι από το τηλέφωνο, από κοντά.
Γ: Αν δεν το σηκώσω θα μου στείλεις μήνυμα.
Α: Άκου, θέλω να μην έχεις επαφή µε τον Φυντάνη, τον αδερφό του. Αυτόν που έχει το Σαλαμίνα τον πρόεδρο.
Γ: Ξέρω ρε, καμία σχέση.
Α: Αυτόν τον Ηλία και τον Σταθάκη και τους 3.
Γ: Ναι, ναι.
Α: Αυτοί λένε ότι μιλάνε μαζί σου κάθε μέρα.
Γ: Ρε σ' το ορκίζομαι τώρα, με δουλεύεις;
Α: Τα λένε εκεί πέρα, αυτοί έτσι λένε συνέχεια.
Γ: Στην Πάτρα;
Α: Ναι ρε σου λέω, διαδίδουν τέτοια πράγματα.
Γ: Και πώς γίνεται να μιλάω μαζί τους και ο Κούγιας να με βρίζει; Πώς γίνεται αυτό;
Α: Αυτοί τα λένε έτσι, τα λένε και έτσι.
Γ: Ότι τι; Και καλά ότι είναι στο κόλπο, πώς δεν κατάλαβα;
Α: Μπράβο ναι. Ότι εσύ βοηθάς και τον Ηλία και τον Σταθάκη και κάτι τέτοια. Λοιπόν θέλω µε αυτούς να τελειώσεις.
Γ: Άσε το ρε ξέχασέ το, δεν υπάρχει αυτό. Με προσβάλλεις που μου το λες μόνο.
Α: Το πιστεύω ότι δεν μιλάς, αλλά αυτοί σου λέω τι λένε. Λοιπόν κοίτα μην πεις ότι σου είπα εγώ τίποτα.
Γ: Οχι μωρέ, όχι.
Α: Λοιπόν εγώ θα ανέβω στην Αθήνα, νομίζω μου είπε ο Μακρής θα μείνει καιρό, μίλησα το πρωί με τον Μακρή, χθες μιλήσαμε και προχθές πήγαμε, φάγαμε. Θα ανέβω μου είπε 2 ή 3 του μηνός, την άλλη βδοµάδα.
Γ: Εντάξει.
Α: Εσείς τώρα παίζεται αύριο στον Θρασύβουλο έτσι;
Γ: Ναι, Θρασύβουλο.
Α: Θα κατέβεις στον αγώνα ή όχι;
Γ: Θα κατέβω, θα κατέβω.
Α: Α θα το πάρετε αύριο το παιχνίδι; Διπλό ή Χ;
Γ: Δεν ξέρω.
Α: Δεν ξέρεις. Ο γιος μου έπαιζε...
Γ: Διπλό ή Χ το βλέπω.
Α: Και εγώ το βλέπω Χ2.
Ο Αντώνης του λέει για τον γιο του ο οποίος είναι ποδοσφαιριστής και έπαιζε σε ομάδα νέων, αλλά όταν άλλαξε ο προπονητής δεν τον έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ. Ο Γιώργος λέει πως θα δει τι μπορεί να κάνει και θα μάθει.
Α: Εγώ θα σε πάρω την άλλη βδομάδα τηλέφωνο και θέλω να σε δω.
Γ: Να σε ρωτήσω, ο κόσμος εκεί τον έχει καταλάβει ή έχει υποστηρικτές;
Α: Σήμερα τον έκραξε ο κόσμος, είχε 3.000 κόσμο σήμερα, τον έκραξε ο κόσμος σήμερα του έβαλαν χέρι και μέσα στη συνέντευξη μαζί µε τον Βελέτζα είπε, του λέει τον Βελέτζα, χθες βράδυ έγιναν επεισόδια μέσα στο ξενοδοχείο, μέσα στον Αστέρα...
Γ: Ξέρω, ξέρω.
Α: Δεν τα είδες τα sites σήμερα;
Γ: Τα έμαθα, με πήραν τηλέφωνο.
Α: Και ο Βελέτζας, του λέει τώρα στη συνέντευξη, του λέει να πας στον Μπέο και στον Τσακογιάννη που σου δίνουν εντολές και στον άλλον τον Κουνάβη και της Αγίας Παρασκευή, πώς τον λένε τον πρόεδρο;
Γ: Ναι.
Α: Ποιος ήταν στην Αγία Παρασκευή πέρσι;
Γ: Σταθόπουλος.
Α: Ο Σταθόπουλος. Να πας στον Κουνάβη του λέει, στον Σταθόπουλο, να δέχεσαι εντολές, έπαιζες στην Ηλιούπολη λέει και στον Ακράτητο, ήσουν αποτυχημένος. Μέσα στη συνέντευξη τα έλεγε αυτά.
Γ: Ο Κούγιας ε;
Α: Ναι ρε. Τον ξεφτίλισε τον Βελέτζα.
Γ: Ναι.
Α: Ο Γκόβας δεν πήγε καθόλου στη συνέντευξη...
Γ: Ο Κούγιας του τα είπε αυτά, ο Κούγιας;
Α: Ναι ρε σου λέω και ασχολήθηκε µε την Ηλιούπολη. Εγώ έχω τρελαθεί δηλαδή που λέει αυτά τα πράγματα.
Γ: Ναι.
Α: Τι δουλειά έχει η Ηλιούπολη τώρα µε τον αγώνα Παναχαϊκή-Ρουφ µε τον Βελέτζα.
Γ: Καλά εντάξει. Και τι άλλο του είπε; Ο διαιτητής πώς έπαιξε; Τον βοήθησε τον Κούγια;
Α: Ποιος;
Γ: Ο διαιτητής.
Α: Ο διαιτητής, άκου, έπαιζε 50-50, αλλά έδωσε µια κόκκινη σε έναν παίχτη της Παναχαϊκής που δεν έπρεπε να την δώσει και έγινε της π... Εβγαλε κόκκινη από το Ηράκλειο διαιτητής.
Γ: Ναι, σε ποιο λεπτό;
Α: Στο ημίχρονο και έβγαλε µια κόκκινη σε ένα παίκτη της Παναχαϊκής...
Γ: Με 10 έπαιζε η Παναχαϊκή, με 10;
Α: Η Παναχαϊκή µε 10 μετά, αλλά κέρδιζε 2-1. Του έβγαλε κόκκινη τον Ουρτάδο.
Γ: Ναι.
Α: Μόλις του βγάζει την κάρτα μετά βγάζει και σε ένα της άλλη ομάδας και έβαλε και γκολ στο 90' η Παναχαϊκή.
Γ: Α έβγαλε και στους άλλους στο καπάκι μετά.
Α: Ναι, αλλά έβγαλε της Παναχαϊκής όμως αδικαιολόγητη, δεν έπρεπε να την βγάλει την κάρτα. Και την έβγαλε ο Ηρακλειώτης ο διαιτητής. Μετά σηκώθηκε μέσα φώναζε αυτός ο Φυντάνης. Μου λέει ο Σταθάκης δεν μπορεί να τον κάνει καλά μου λέει. Δεν το ξέρεις; Αφού το ξέρει μου λέει.
Γ: Ο Σταθάκης όμως είναι από κοντά. Με τον κόσμο θα έχει πρόβλημα κάποια στιγμή εκεί ή όχι, τι βλέπεις; Με τον κόσμο θα τον κράξει ή όχι; Τι γίνεται;
Α: Εβριζαν σήμερα, τον Κούγια τον έβριζαν. Οι σύνδεσμοι δεν πάει κανείς, οργανωμένοι δεν πάνε και του ρίξανε μπινελίκια, Κούγια αλήτη φύγε από εδώ. Σήμερα ήταν 1-1 τότε.
Γ: Ναι.
Α: Αυτός είπε θα μιλήσει στο τέλος λέει µε τους δημοσιογράφους που έχει πόλεμο, μιλήσει ότι με έχουν πόλεμο στην Πάτρα οι οπαδοί, δεν υπάρχουν λέει οπαδοί στην Πάτρα και µου κάνουν πόλεμο. Εγώ λέει θα προσπαθήσω να κάνω 3 νίκες για να βγω φέτος. Εντάξει τώρα παίζει µε τον Απόλλωνα, παίζει µε τον Καρούλια και µε τον Πλατανιά. Εκεί τώρα πρέπει...
Γ: Ε εντάξει, τώρα, έχει καθαρίσει νομίζω. Και τι λέει θα φύγω του χρόνου και καλά θα πάρω τα λεφτά μου και θα φύγω λέει;
Α: Ρε ο Πλατανιάς κέρδισε σήμερα 3-0.
Γ: Ποιον;
Α: Τον Παναιγιάλειο.
Γ: Τον Παναιγιάλειο;
Α: Ναι και είναι τώρα 49-46. Η τελευταία αγωνιστική που παίζει Παναχαϊκή- Πλατανιάς, αν η Παναχαϊκή χάσει θα βγει ο Πλατανιάς.
Γ: Να σου πω θα φύγω του χρόνου; Τι λέει ο Κούγιας; Του χρόνου άμα χάσω θα φύγω, τι λέει;
Α: Εγώ πιστεύω θα φύγει.
Γ: Και ποιος θα την πάρει την ομάδα, να πάρει τι; Για να φύγει θέλει λεφτά, δεν φεύγει αλλιώς.
Α: Ναι, θα πάει σε άλλη ομάδα όμως.
Γ: Ναι.
Α: Εγώ πιστεύω θα φύγει, δεν τον θέλει ο κόσμος στην Πάτρα. Εχει πρόβλημα µε τους δημοσιογράφους, µε τις τοπικές αρχές, µε τον δήμαρχο, µε τον νομάρχη, µε τους δημοτικούς συμβούλους. Εγώ πιστεύω θα φύγει, είμαι σίγουρος.
Γ: Ναι, εντάξει. Ο κόσμος εκεί βλέπει ότι είναι μ... δηλαδή έτσι;
Α: Ο κόσμος όπου πας έξω τον κράζουν όλοι.
Γ: Εντάξει.
Α: Λοιπόν, θα σε πάρω την άλλη βδομάδα. Δεν λες σε κανέναν τίποτα.
Γ: Όχι ρε, φιλιά, να είσαι καλά, θα τα πούμε.
Α: Και θα τα πούμε. Επαφή µε Φυντάνη, Σταθάκη τελείωσες, ξέρω τι σου λέω.
Γ: Ελα εντάξει τελείωσε.
Α: Ξέρω τι σου λέω.
Γ: Φιλιά».
Στημένα και στη Δ' Εθνική!
Αποκαλυπτικός είναι ο διάλογος του Βασίλη Γεωρτσιάκου με τον Δημήτρη Ζαβαντία για παιχνιδι του 2ου ομίλου της Δ' Εθνικής...
Αναλυτικά ο διάλογος, όπως έχει διαρρεύσει στο διαδίκτυο...
Την 26-2-2011, εν συνεχεία, ο Βασίλης ΓΕΩΡΤΣΙΑΚΟΣ (Β) τηλεφωνεί στον συνεργάτη του Δημήτρη ΖΑΒΑΝΤΙΑ (Ζ) και αναφέρουν τα εξής, με αφορμή τον «στημένο» αγώνα μεταξύ των ομάδων «Απόλλωνα Καλαμαριάς-Αχιλλέα Τριανδρίας» για την Δ’ Εθνική, που διεξήχθη την 27-2-2011 με αποτέλεσμα 3-1: «Ζ: Ελα κυρ Βασίλη;
Β: Κ…φάνταρο ήρθες;…
Ζ: Που παίζεις αύριο;
Β: Εδώ με τον Καμπανιακό.
Ζ: Καλαμαριά;
Β: Καλαμαριά με την Τριανδρία.
Ζ: Α! Τι έγινε;
Β: Τίποτα, τι να γίνει;
Ζ: Οι άλλοι πήγανε πήραν τα λεφτά;
Β: Ε; Θα τα χάνανε, ρε. Το ‘παιζαν και μάγκες.
Ζ: Αφού τους τα ‘σπαγαν τα α… οι άλλοι οι μικροί ρε.
Β: Καλά ρε που ‘χω να σου πω ένα πράμα πρώτα, πρώτα. Εγώ το κρατούσα γιατί έχουμε αυτό το παιχνίδι. Με ένα σπάρο δυο τρυγόνια. Εντάξει;
Ζ: Ναι.
Β: Ε, τι να κάνουμε δηλαδή;
Ζ: Να σου πω όμως κυρ Βασίλη μου, ξέρεις κάτι, δεν είμαι εγώ και συ. Τα παιδάκια είναι 22 και 24-25. Εγώ και συ ξέρουμε πως κάνουμε.
Β: Δημητράκη; Δημητράκη; Ε να σου πω και κάτι; Και στο φινάλε, φινάλε, δεν θα τα σκεφτόμαστε όλα, εμείς τώρα θα κοιτάξουμε τη δικιά μας τη δουλειά, πώς θα κάνουμε. Κι άμα θέλουν και στο ποδόσφαιρο, έτσι κι αλλιώς όλα είναι βρώμικα. Μπορεί να είπα, και δεν τα δίνω. Κατάλαβες τι γίνεται;
Ζ: Ναι. Ναι, ναι.
Β: Ας κυριαρχεί και μες το μυαλό τους αυτό. Εγώ…
Ζ: Ότι μπορεί και να τα χάσουνε.
Β: Ε και τι να κάνουμε, έτσι δεν είναι; Γιατί εγώ μπορεί και να του τα δώσω, του πες του
Ζ: Άκουσε με. Άκουσέ με.
Β: Βρε έχεις δίκιο.
Ζ: Να σου πω κάτι εγώ. Απ’ τη στιγμή που είσαι εσύ μπροστά και έγινε με τον Γιώργο και είμαι και γω. Δεν θα γινόταν αυτό. Δεν θα το επέτρεπα να γίνει, γιατί είμαστε εμείς, κατάλαβες; Αν γινόταν με οποιονδήποτε άλλον και οτιδήποτε, ούτε με ενδιέφερε. Επειδή είναι η τριπλέτα, εσύ ο Γιώργος και γω, τι και να γινόταν εγώ θα τα πλήρωνα; Ο Γιώργος θα τα πλήρωνε; Εσύ απ’ την τσέπη σου θα τα πλήρωνες; Τα λεφτά θα πήγαιναν στα παιδιά γιατί είμαστε εμείς μπροστά.
Β: Ακου, άκου, όταν, γιατί κοίταξε πολλές φορές στη ζωή δεν είναι πώς τα βλέπουμε, πρέπει να δούμε και λίγο την πραγματικότητα. Ήρθαν αυτοί εδώ. Πήρανε τα λεφτά 8.500, έτσι; Στο παιχνίδι που παίζαμε εμείς με την Καλαμαριά, με την Τριανδρία.
Ζ: Ναι, ναι.
Β: Και έρχονται οι συγκεκριμένοι και επιστρέφουν τα λεφτά πίσω.
Ζ: Ναι.
Β: Τα επιστρέφουνε. Του λέω του Γιώργου, εγώ λέω μίλησα με τον Ντελίδη και μου ζητήσανε από 500 μέχρι 700 ευρώ, ο καθένας.
Ζ: Σωστά.
Β: Κι εγώ είπα οκ. Μου λέει μην τρως φάπα, μην τρως παραμύθι. Και έχει δίκιο, δεν έχει; Όταν σου λέει με επιστρέφουμε εμένα πίσω 8.500, οι ίδιοι.
Ζ: Σαν ομάδα, σαν ομάδα στα επιστρέψανε.
Β: Όχι ρε οι παίχτες τα γυρίσανε.
Ζ: Ναι.
Β: Οι παίχτες τα γυρίσανε, δεν τα γύρισε η ομάδα.
Ζ: Όχι οι συγκεκριμένοι, οι συγκεκριμένοι τα ‘θελαν τα λεφτά.
Β: Άκου, άκου και οι συγκεκριμένοι, όμως, όταν έγινε το meeting μεταξύ των παικτών, ας το πούμε, δεν πατήσανε πόδι να πούμε, όχι εμείς τα θέλουμε, κατάλαβες τι γίνεται; Ομόφωνα όλοι διά του αρχηγού τους, ‘φεραν τα λεφτά πίσω. Ωραία; Μπορεί μέσα τους αυτοί να τα θέλανε, αλλά μπορούσανε και να μην εξωτερικεύσουνε αυτό το οποίο θέλανε να κάνουν. Λέει αυτός τώρα. Μην τρως φάπα, εδώ μου επιστρέψανε τα 8.500 θα κολλήσω εγώ στα 2.000 και είχε δίκιο έτσι δεν είναι;
Ζ: Ναι.
Β: Τον λέω κοίταξε να δεις. Το ποδόσφαιρο είναι βρώμικο, βλέπουμε και κάνουμε. Κατάλαβες τι γίνεται; Πήραμε το αποτέλεσμα, από κει και πέρα κρίνεις αν σε βοήθησε ο τάδε ή δε σε βοήθησε. Δεν σημαίνει ότι δεν θα δώσεις τα λεφτά. Αφού πήραμε το αποτέλεσμα και είπαμε το οκ, πρέπει να τα δώσουμε έτσι δεν είναι;
Ζ: Σωστά, σωστά ναι.
Β: Εχοντας και δυο τρείς βδομάδες το γ… αυτό το παιχνίδι της Καλαμαριάς, προσπαθείς να εκβιάσεις. Όχι δεν θα δώσεις λεφτά, κατάλαβες τι γίνεται;
Ζ: Ναι αλλά αυτό όμως μπορεί να είναι και μπούμερανγκ.
Β: Ε και τι να κάνουμε, στη ζωή όλα είναι κορόνα γράμματα. Ακουσε με να σου πω κάτι; Σε αυτή την περίπτωση τι κάνεις; Όπως και σωστά ενήργησε τώρα. Δηλαδή αυτό που έκανε τώρα είναι το σωστό. Να πω την γνώμη μου.
Β: Ε αυτό το κάναμε μαζί ρε; Εγώ του το ‘κανα αυτό;
Ζ: Είναι το σωστό, γιατί, γιατί έρχεσαι κα λες παιδιά ορίστε η συμφωνία που είχαμε.
Β: Α, όχι.
Ζ: Για να σας φτιάξω ακόμα περισσότερο αν την Κυριακή θα κάνετε αποτέλεσμα είμαι μάγκας και θα δίνω άλλα τόσα.
Β: Ρε να σου πω κάτι;
Ζ: Είναι το πιο σωστό.
Β: Γι’ αυτό το τρενάραμε; Και να σου πω και κάτι; Γνωρίζοντας ότι η Καλαμαριά δεν πρόκειται να τους δώσει ούτε ένα ευρώ, τι μπούμερανγκ να γυρίσει;
Ζ: Το ξέρω, το ξέρω.
Β: Ε, όταν γνωρίζεις κάποια πράγματα και είσαι 50 χρονών και έχεις ζήσει καταστάσεις, δεν μπαίνεις στη διαδικασία του νέου, του ενθουσιασμού. Κατάλαβες τι γίνεται; Και καμιά φορά κανείς και πράγματα τα οποία δεν θέλεις αρκεί να πετύχεις τον στόχο σου.
Ζ: Σωστά.
Β: Στόχος ήταν να φτάσουμε εδώ. Παρ’ τα λεφτά σας, αυτά, πάρτε και τα διπλάσια, τριπλάσια, αν καταφέρετε να κόψετε κάνα βαθμό. Πάρτε και ένα χιλιάρικο και αν χάσετε μοιραστείτε το.
Ζ: Ηδη αυτό που έκανες, κοιμούνται και ξυπνάνε με το πώς θα πάρουν αποτέλεσμα στη Καλαμαριά. Στο λέω εγώ.
Β: Κοίταξε και ο Γιώργος, μη νομίζεις, είναι ορισμένα πράγματα, τα γνωρίζει πώς να παίξει. Εδώ μου λέει για Χ τους δίνω 5.000, για νίκη τους δίνω 10.000.
Ζ: Ναι κάπου εκεί, 4.500 και 10.000.
Β: Του λέω, Εμείς του θέλουμε είτε Χ είτε νίκη, πάρτε και τα 10.000. Κατάλαβες τι γίνεται;
Ζ: Ναι, ναι μπράβο.
Β: Οι άνθρωποι κολλάνε, ρε αγόρι μου και ο ίδιος ο Αντίν κολλάει όμως, δεν μπορεί να καταλάβει ότι και το Χ για μας είναι +2 βαθμούς.
Ζ: Σαν να έχασε. Σαν να έχασε η Καλαμαριά.
Β: Ακριβώς; Άλλο τα 10.000 για τον παίχτη και άλλο τα 5.000. Κατάλαβες ποια είναι η διαφορά; Και αυτόνα πρέπει να τον πείσεις. Αυτός πληρώνει και ότι και να ‘ναι.
Ζ: Εγώ σου λέω το εξής και σου επαναλαμβάνω. Κοιμούνται και ξυπνάνε με το πώς θα παίξουνε να κερδίσουνε.
Β: Όταν όμως εγώ του λέω κοίταξε Νάσο, εγώ μίλησα και ζητήσανε αυτά τα λεφτά. Μου λέει μην τρως παραμύθι, εδώ μου γυρίσανε εμένα 8.500. Εγώ πρέπει να τον πείσω αυτόν, ότι όντως έτσι είναι. Πρόσεχε, γιατί ξέρεις τι θα σου πει; Λέω ρε π… μου γυρίσανε 8.500, τα 2.000 ζητάνε; Ο άλλος μην κοιτάς εγώ και συ, ο Αντίν μπορεί να πιστεύει. Σου λέει κοίταξε, μήπως τα φάει αυτός, κατάλαβες;
Ζ: Ναι άκουσε τώρα και το άλλο για να το γνωρίζεις κιόλας. Βέβαια εγώ πιστεύω είναι τρικ για να καλυφθεί περισσότερο ο Αντίνος, αλλά στην ουσία έδωσε εσένα. Όταν πήγαν τα παιδιά να πάρουν λεφτά, μας υποσχέθηκε λέει ο Αντωνιάδης από 700 ευρώ. Ξέρεις τι είπε ο Αντίνος στα παιδιά;
Β: Τι;
Ζ: Καλά λέει και δεν μου το ‘πε ο Αντωνιάδης;
Β: Βρέ ο καθένας παίζει το παιχνίδι του. Καλά κάνει.
Ζ: Μπράβο. Ναι, τα μωρά δεν έχουν την αντίληψη να καταλάβουν γιατί το είπε. Και…
Β: Να σου πω εγώ κάτι;
Ζ: Τους εξηγώ εγώ, τους εξηγώ εγώ. Λέω ρε παιδιά…
Β: Να σε πω κάτι Μήτσο μεταξύ μας;
Ζ: Ναι ρε εννοείται.
Β: Αν δεν ήσουνα εσύ ούτε έπρεπε να πάρει ο Μημίδης, ούτε ο Αραμπατζής, αυτοί οι παίκτες παίξανε κανονικά. Στο λέω και στο υπογράφω. Μέσα από την εμπειρία μου. Ο άλλος ήτανε αρνητικός, ο Γκατζογιάννης [παίκτης του Αχιλλέα Τριανδρίας]. Εκανε τα αδύνατα, δυνατά να μην παίξει μπάλα και δεν έπαιζε μπάλα. Οι άλλοι παίξανε κανονικά. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι όταν λες κάτι δεν θα το κάνεις, κατάλαβες τι γίνεται;
Ζ: Ναι, ναι. Χθες το είπαμε το ξεχνάμε.
Β: Άιντε μπράβο.
Ζ: Τέλειωσε.
Β: Αυτό σου λέω. Γιατί αν ο Αντίν βλέπει από το γήπεδο και σου λέει ποιος αυτός είναι στημένος; Αυτός παίζει καθαρά 100%. Αυτό κάνανε. Κατάλαβες τι γίνεται; Μόνον ο Γκατζογιάννης…
Ζ: Ξέχασε το αυτό, να παν καλά τα πράγματα, μήπως πάρουν αποτέλεσμα.
Β: Βρε λεβέντη, εγώ το ξεχνάω αύριο και αύριο ξέρεις τι μπορώ να πω, άιντε λαμόγια, σας πλήρωσα και χάσατε. Είναι εις βάρος σου να πεις τα πήρες κι έχασες. Ενώ αν τα πάρεις και κερδίσεις δεν μπορεί να σου πει κανένας τίποτα.
Ζ: Μπράβο, ναι μαγκιά.
Β: Σ’ αυτή τη λογική δεν μπορούνε να μπούνε αυτά τα παιδιά να μην σκέφτονται την μία πλευρά, πρέπει να σκέφτονται και την άλλη. Εγώ όμως θα ήθελα να πετύχω το παιχνίδι της Καλαμαριάς. Γιατί εμένα κανένας δεν μπορεί να με κατηγορήσει, μας έταξε λεφτά και δεν μας τα ‘δωσε. Γιατί σας τα έταξε ρε μάγκες; Για ήττα, εις βάρος τους είναι.
Ζ: Σωστά, ναι, ναι.
Β: Το τραβάς το παιχνίδι γιατί εδώ εμείς που φτάσαμε, προσπαθούμε να εκμεταλλευθούμε το κάθε τι και το κάθε τι είναι η κάθε λεπτομέρεια να κερδίσω εγώ την Καλαμαριά. Με οποιονδήποτε τρόπο να τις κόψω βαθμούς. Και ψάχνω στη σύγχυση στην οποία βρίσκεται τώρα η Καλαμαριά, αν η Τριανδρία παίξει λίγο μπάλα και με τον διαιτητή που θα είναι 50-50. Όλα μπορούν να συμβούνε.
Ζ: Σωστά να πετύχεις τον στόχο σου.
Β: Και δεν με ενδιαφέρει τι θα πει ο Μημίδης, τι θα πει ο Γκατζογιάννης, με την καλή έννοια και τι θα πει ο Αρα…, εγώ θέλω να πετύχω τον στόχο μου κι ας θυμώσουνε. Σε μια δεδομένη στιγμή που θα βρεθούνε και θα πούμε εμάς, τα έταξες και δεν μας τα ‘δωσες. Ρε λεβέντες σωστά σας τα έταξα, δεν θα τα χάνατε, όλα έχουν τον χρόνο τους. Κατάλαβες τι γίνεται;
Ζ: Τώρα δεν μπορεί να πει κανένας τίποτα τώρα κυρ Βασίλη γιατί στην ουσία είναι σαν έγινε την καλύτερη στιγμή.
Β: Και το ζητούμενο είναι, ότι εγώ πρέπει να καλύπτω τον Αντίνο και ο Αντίνο να καλύπτει εμένα. Κατάλαβες τι γίνεται;
Ζ: Ναι.
Β: Ε, αφού το παιχνίδι έτσι είναι.
Ζ: Στη συγκεκριμένη φάση έδωσε λίγο παραπάνω. Α και καλά ρε παιδί μου, ότι δεν το ήξερε. Αυτό πέρασε στα παιδιά.
Β: Αυτό είναι το τελευταίο, ο Αντίνος και το ήξερε, αλλά δεν το πίστεψε.
Ζ: Εννοείται. Είναι δυνατόν;
Β: Σου λέει δεν μπορεί εμένα 8.500 να με γυρίσουνε και να απαιτούν τα 2.000.
Ζ: Ρε τους εξηγώ το εξής. Είναι δυνατόν ο Αντωνιάδης από μόνος του να πάρει μια απόφαση να δώσει λεφτά σε σας;
Β: Όχι και από μόνος μου να ‘ναι που θα το κάνω και αλλού, αυτό που θα πω θα το δώσω.
Ζ: Αν θες να το δώσεις θα το ξέρει και ο πρόεδρός σου.
Β: Βρε και να μη το ξέρει, μπορεί να χρηματίσω ένα ποδοσφαιριστή, ρε παιδί μου και να μην το ξέρει αυτός, να το κάνω εγώ από πάρτη μου. Κατάλαβες τι γίνεται;
Ζ: Καλά μιλάμε πάλι γιατί έχω κλήση να δώσω κάτι παιχνίδια».
Νέος διάλογος Μπέου - Μαρινάκη
Και νέος διάλογος μεταξύ του Αχιλλέα Μπέου και τον Βαγγέλη Μαρινάκη, αναφέρεται στο πόρισμα που έχει διαρρεύσει στο διαδίκτυο.
Αναλυτικά:
Περαιτέρω προέκυψε, ότι ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ, άλλοτε «για να βοηθήσει την ομάδα του», άλλοτε με σκοπό να αποκομίσει οι ίδιος παράνομο περιουσιακό όφελος, παρεμβαίνει συστηματικά στον ορισμό των διαιτητών και παρατηρητών σε πλήθος περιπτώσεων, μεταχειριζόμενος απειλές, άμεσες ή έμμεσες, στρεφόμενες κατά του επαγγέλματός τους, άλλοτε μέσω προσώπων που κατέχουν καίριες θέσεις, άλλοτε ερχόμενος ο ίδιος σε επαφή μαζί τους, και έτσι τους εξαναγκάζει σε πράξη παράλειψη ή ανοχή από την οποία επέρχεται ζημία στην περιουσία τους, πράξη την οποία τελεί κατ’ επάγγελμα και κατά συνήθεια. Συγκεκριμένα:
Την 1-2-2011, σε συνομιλία που είχε ο Αχιλλέας Μπέος με τον Βαγγέλη MAPΙΝΑΚΗ, αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων τα εξής:
«Α: Λοιπόν, το ένα είναι αυτό. Το άλλο του μίλησα για τον αυριανό μην επέμβεις κι αυτά δε θα γίνει τίποτα όλα καλά θα πάγε, και το τρίτο θέλω να μου κάνει μια χάρη τώρα δεν είναι και λίγες αυτές να πούμε μη βάζετε το Σιδηροπουλο πάνω... δεν είναι δυνατόν...
Β: Ποιο Σιδηροπουλο πάνω;
Α: Το Σιδηρόπουλο την Κυριακή στο ΠΑΟΚ-Παναθηνααώς.
Β: Γιατί Σιδηρόπουλο έβαλε;
Α: Θέλει να βάλει και του είπα αν τον βάλεις θα δείρω τον (ακατάληπτο) και δε σας ξαναμιλάω κιόλας. Δεν μπορείς κύριε να τιμωρείς τον Παμπορίδη 4 βδομάδες, το Σπάθα 4 βδομάδες χι αυτό το μ... παν έκανε έγκλημα 2 βδομάδες. Σαν να λες σ'έχω γραμμένο Μπέο στα α... μου.
Β: Γιατί εμένα δε μ' έχει γραμμένο με το Σταθόπουλο που τον έβαλε σε 2 αγωνιστικές ο μ…;
Α: Ναι, αλλά εγώ τον το πρόλαβα τώρα, του λέω άστον έξω και βάλτον στο Ολυμπιακός-Ποναθηναϊκός την άλλη βδομάδα αφού έχεις πρόβλημα. Μες στο Καραϊσκάκη. Και μαυ λέει θα δω λέει φωνάζει ο Βαγγέλης. Του λέω θα πάρω εγω το Βαγγέλη άμα φωνάζει. Ειναι ντροπή σου λέω, βάλε το Γιάχο- όχι μου λέει το Γιάχο, Βάλε τον Παμπορίδη βάλε κάποιον άλλον αδερφάκι μου ταυ λέω στο Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ.
Β: Καλύτερα να βάλει τον Παμπορίδη ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός.
Α: Βέβαια, βέβαια είναι καλύτερα.
Β: Αυτό θα τον πω κι εγώ, αυτό θα τον πω.
Α: Και να σου κρατήσει το Σιδηρόπουλο για την άλλη βδομάδα, για σένα. Και δες αυτό το θέμα με το κύπελλο τί προβλέπει ο ΚΑΠ.
Β: Τώρα θα το κάνω».
Ο διάλογος Τσακογιάννη - Παντέλη
Συνομιλία του Γιώργου Τσακογιάννη με τον Νίκο Παντέλη αναφέρεται στο πόρισμα που έχει διαρρεύσει στο διαδίκτυο.
Αναλυτικά:
«Κατόπιν, ο Γιώργος Τσακογιάννης (Α) τηλεφωνεί στον Νίκο Παντελή (Β), προπονητή του Εθνικού Αστέρα:
Β: Οι δικοί σου δεν πατήσανε περιοχή.
Α: Και οι άλλοι ξηγηθήκανε καλά οι άλλοι, έτσι:
Β: Εγώ και στο ημίχρονο, λέω κοιτάξτε να δείτε μόλις θα σας κάνω νόημα θα ανοίξετε να φάτε γκολ. Εν ανάγκη εγώ είχα πει και του Σούλη, του λέω Γιώργο θα κάνεις ένα πέναλτι γιατί εσύ δεν είσαι στις κάρτες. Αλλά δε πιέσανε και καθόλου ρε Γιώργο.
Α: Ναι, ναι, ναι.
Β: Ούτε μαρκάρανε πίσω ούτε τίποτα. Τους είχες πει τίποτα εσύ.
Α: Οχι ρε Νίκο, τίποτα δεν είχα πει. Εγώ πήγα να κερδίσω αφού στο ''πα.
Β: Μα το είδα το ξέρω. Εγώ στο τέλος είπα και του Πιρούνια πρέπει να τον ευχαριστήσεις λέω το Γιώργο, κράτησε το λόγο του. Εγώ τώρα δεν του ''χα πει τίποτα, του λέω κράτησε τον λόγο του.
Α: Ο Πιρούνιας μου λέει παίξε κανονικά, ότι βρέξει ας κατεβάσει τώρα. Κι ο Πιρούνιας καλά τώρα...
Β: Καλά σου ξηγήθηκε.
Α: Είναι τώρα Νίκο να δούμε τι κάνουμε.
Β: Εσύ πρέπει να το πάρεις το παιχνίδι αυτό.
Β: Θα περιμένω από σένα για τον Περούκα, έτσι;
Α: Κι εσύ πάρε με.
Β: Να σε πάρω αύριο να στο θυμίσω;
Α: Οχι αύριο καλύτερα, άστο κανα δυο μέρες να συνέλθουμε.
Β: Την Τρίτη. Εντάξει ότι μου πεις εσύ.
Α: Νίκο δε σε παίρνω τηλέφωνο, λέω τώρα εκεί θα κάτσεις εκεί, καλύτερα τέτοιο ούτε να φανεί...
Β: Καλύτερα Γιώργο, να σου πω και κάτι; Καλύτερα που πήρες κάποιον άλλον, γιατί θα λέγανε ότι έγινε μαϊμουδιά και το ένα και το άλλο.
Α: Μα μου το ''πες.
Β: Εγώ εκεί μ' αυτό το μ... το ξέρω ότι δεν πρόκειται να πάρω λεφτά, αλλά μου ''χει αρχίσει το κλάμα κι ιστορίες.
Α: Κι εξηγήθηκε καλά και σήμερα αυτός.
Β: Ξηγήθηκε καλά, δεν έκανε...
Α: Γιατί μετά μου λέει μ... ότι γίνει μου λέει, εγώ τους είπα να μην τέτοιο, ότι γίνει, άμα το βάλει το ''βαλε, τι θα τους πω;
Β: Οχι, μίλησε και μπροστά μου, δεν υπήρχε περίπτωση να σου κάνει π... γιατί φώναξε το τερματοφύλακα, φώναξε το...
Α; Εντάξει άστο μη λέμε Νίκο.

Διάλογος Τσακογιάννη - Νικολόπουλου
Στο πόρισμα με τα στημένα που έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο υπάρχει και συνομιλία του Γιώργου Τσακογιάννη με τον αμυντικό της Ηλιούπολης Μιχάλη Νικολόπουλο.
Αναλυτικά:
«Χαρακτηριστική είναι η ακόλουθη συνομιλία του Γιώργου ΤΣΑΚΟΓΙΑΝΝΗ (Γ) με τον Μιχάλη ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ (Μ), ποδοσφαιριστή της Ηλιούπολης, στις 30-3-2011:
Μ: Δε μας θέλεις μετά;
Γ: Ναι, σας θέλω, βέβαια.
Μ: Εμ, εντάξει.
Γ: Όχι, σας θέλω, ούτως ή άλλως σας ήθελα. Σε θέλω, σας θέλω εσένα και τον Στάθη ξεχωριστά, αλλά θέλω κι όλη την ομάδα.
Μ: Ποιους;
Γ: Θέλω εσένα, τον Στάθη, τον Άλκη, τον Θάνο, τον Κρητικό, ποιον άλλον ρε μ..., τέλος πάντων θέλω 7-8 άτομα, 10 άτομα.
Μ: Τον Μάραμα, τον Ρουσάκη...
Γ: Μαζευτείτε δέκα άτομα, δεν ξέρω, βρείτε τα εσείς.
Μ:... (γέλια)...
Γ: Δέκα άτομα που θα παίξουνε το Σάββατο, εντάξει; Για έναν καφέ. (Αναφέρεται κατά πάσα πιθανότητα στον επικείμενο αγώνα του Σαββάτου μεταξύ των ομάδων «Ηλιούπολη - Δόξα Δράμας», ο οποίος έληγε με αποτέλεσμα 0-2).
Μ: Εντάξει.
Γ: Και κάτι άλλο, όσοι δεν πληρωθούν σήμερα, κάποιοι μικροί, τρεις-τέσσερις, θα πληρωθούνε τη Δευτέρα, δε θέλω ζάλισμα α...!
Γ: Εντάξει, έγινε».

Η συνομιλία Δήμου - Ζαβαντία
Η συνομιλία του Παύλου Δήμου με τον Δημήτρη Ζαβαντία όπως έχει διαρρεύσει σε διάφορους ιστότοπους…
Αναλυτικά αυτός αναφέρει...
«Π: Άκου να στα πω όλα για να τελειώνουμε, να μου πεις τι θα κάνουμε εσύ.
Δ: Ναι.
Π: Δεν κάθονται σαν ομάδα να χάσουνε, αρνείται Πουλόπουλος, αυτοί αρνούνται...
Δ: Γιατί δεν είναι στο κόλπο.
Π: Ναι.
Δ: Ο Πουλόπουλος κι ο Σιδηρόπουλος. Ξέρεις, ο Σιδηρόπουλος τον βάζει δαβλιά. Πήρε σε έναν δικό μου ο Σιδηρόπουλος χθες και είπε: «Άμα βγει διπλό αυτό το ματς, θα γ...».
Π: Δηλαδή; Τι θα γ...;
Δ: Ότι και καλά δε θα βγει διπλό ρε.
Π: Έχω κανονίσει εγώ με 4 άτομα, δικούς μας εκεί που έχω, να παίξουν πιο χαλαρά όχι να κάνουνε όργια, το πιο χαλαρά. Θα το κάνουνε σα να είναι φιλικό.
Δ: Ναι.
Π: Αλλά το θέμα είναι ότι δεν είναι ούτε στόπερ ούτε αμυντικοί ούτε τερματοφύλακας, είναι κέντρο και λίγο μπροστά.
Δ: Αυτό δε σε εξασφαλίζει όμως.
Π: Αυτό λέω, δε με εξασφαλίζει. Γιατί αυτοί τους είπα ότι έχω λεφτά μαζί μου, έχω ένα ποσό, μου το έδωσε η ομάδα να το έχω εγώ. Άμα παίξουν αυτοί χαλαρά και έρθει διπλό το ματς, θα τα πάρουν τα λεφτά. Άμα παίξουν αυτοί χαλαρά και έρθει Χ το ματς ή άσσος, δε θα τα πάρουνε. Οπότε αυτοί θα πούνε: «Στα α... μου, θα παίξουμε εμείς χαλαρά και άμα έρθει διπλό το ματς, ήρθε. Άμα είναι, θα χάσουμε 4 χιλιάρικα».
Α: Παρολί δηλαδή, στις πλάτες, παρολί δηλαδή.
Π: Ναι.
Δ: Σου λέει: «Άμα χάσουμε παικτικά, θα πάρουμε και λεφτά».
Π: Ναι, δεν έχουν άλλη δύναμη οι δικοί μας να κάνουν κάτι άλλο. Πήγαν να το κάνουν μέσω της ομάδας, δε θέλουν αυτοί, λέει: «Γιατί πήγατε να χτυπήσετε τους παίκτες μόνοι σας και νευριάσαμε», π... μπλε δηλαδή. Οι παίκτες, λέει, 5-6 άτομα πήγαν να το κανονίσουν δυνατά, να κάνουν όργια, αλλά το γ... ο Πουλόπουλος.
Δ: Γιατί δε βάζει και τον Πουλόπουλο στον κόλπο;
Π: Τον είπανε και δε θέλει, λέει.
Δ:... (ακατάληπτο)
Π: Εγώ πονηρεύομαι, μ..., αυτός μήπως το έπαιξε μόνος του αυτός και κάνει κανένα όργιο μόνος του, κάνει κανένα διπλό, τα κάνει αυτά ο Πουλόπουλος.
Δ: Ποιοι άλλοι είναι αμυντικοί; Εκτός του Πουλόπουλου ποιος παίζει αμυντικός;
Π: Ο Χατζόπουλος παίζει ρε μ...και δεν κάθεται να χάσει ο άλλος ο μ...!
Δ: Ο Χατζόπουλος.
Π: Δεν κάθεται. Του λέει η ομάδα: «Θα σου δώσουμε λεφτά και θα έρθεις του χρόνου σε μας και δεν κάθεται».
Δ: Ναι, ε; Ο Σπάρταλης δεν παίζει.
Π: Ο Σπάρταλης, αυτός θα... ο Πάνος θα είναι αυτός εδώ, ο Σάλα θα είναι, ο Ρέγες και ο Γκούτμαν [ενν. τους ΣΠΑΡΤΑΛΗ, ΣΑΛΑΜΑΣΤΡΑΚΗ, ΡΕΓΕΣ και ΓΚΟΥΤΜΑΝ, ποδοσφαιριστές του Διαγόρα Ρόδου]
Δ: Α, οι ξένοι κυρίως.
Π: Ναι. Αυτοί οι 4 θα είναι, αλλά μιλάμε για... (ακατάληπτο), έτσι; Δηλαδή μου το χτύπησαν: «Δεν κάνουμε όργιο, θα είναι σαν να κάνουμε φιλικό ματς».
Δ: Και σε περίπτωση που βγει διπλό από πόσα θα πάρουν αυτοί;
Π: Από 4 χιλιάρικα.


πηγη: blog.gr
Οι διάλογοι για τα στημένα Οι διάλογοι για τα στημένα Reviewed by stoklari on 24.6.11 Rating: 5

2 σχόλια:

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.


Από το Blogger.