Επικίνδυνο μείγμα χαπιών σε φάρμακο Nurofen Plus


Επικίνδυνο μείγμα χαπιών σε φάρμακο Nurofen Plus

«Κοκτέιλ» χαπιών εντοπίστηκε μέσα σε συσκευασίες ευρέως διαδεδομένου αναλγητικού φαρμάκου.

Ειδικότερα και σύμφωνα με τη Ρυθμιστική Αρχή Φαρμάκων και Προϊόντων Υγείας (ΜΗRA) της Βρετανίας, μέσα στη συσκευασία του φαρμακευτικού προϊόντος Nurofen Plus (αναλγητικό) και σε τρεις διαφορετικές παρτίδες, βρέθηκαν δισκία του αντιψυχωσικού φαρμάκου SeroquelXL 50 mg και σε άλλη παρτίδα δισκία του αντιεπιληπτικού φαρμάκου Neurontin.
Σε σχετική ανακοίνωση του ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκου υπογραμμίζει ότι το συγκεκριμένο σκεύασμα δεν κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά.

Δείτε επίσης:

ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Navigation

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.