Τι τρώνε οι κυρίες της τηλεόρασης;



Η Σίσσυ Χρηστίδου, η Νάντια Μπουλέ και η Δούκισσα Νομικού δίνουν tips υγιεινής διατροφής στο περιοδικό «People».

Σίσσυ Χρηστίδου

«Ο πιο εύκολος τρόπος για να χάσεις τα κιλά των διακοπών είναι να προσαρμοστείς στο “κλίμα” του καλοκαιριού που προηγήθηκε: να τρως πολλές σαλάτες, να πίνεις πολύ νερό –πάνω από 1 λίτρο την ημέρα– και, φυσικά, να ασκείσαι,
αλλά όχι καταναγκαστικά. Άλλωστε, το καλοκαίρι προσφέρεται ούτως ή άλλως για γυμναστική με φυσικό τρόπο, όπως είναι το κολύμπι και τα water sports».

Νάντια Μπουλέ

«Στις φετινές καλοκαιρινές μου διακοπές, που διήρκεσαν μία εβδομάδα, πήρα 3 κιλά. Ήμουν 48 και, όταν επέστρεψα στην εκπομπή, ήμουν 51 κιλά ακριβώς. Ποτέ δεν έκανα δίαιτα ή γυμναστική, για να τα χάσω. Το μόνο που έκανα ήταν να κόψω εντελώς τα παγωτά και το φαγητό που έτρωγα αργά το βράδυ. Μέχρι τώρα έχω χάσει ήδη το 1 κιλό και συνεχίζω».

Δούκισσα Νομικού

«Η αλήθεια είναι πως τώρα το καλοκαίρι, με τα παγωτά, τις βάφλες, τα πολύ νόστιμα γλυκά, τα ψαράκια και τα τηγανητά καλαμαράκια πήρα γύρω στα 2 κιλά. Ωστόσο, προσέχω να μην πάρω περισσότερα. Ακόμα κι αν έπρεπε να τα χάσω τώρα, θα έμπαινα στο πρόγραμμα που ούτως ή άλλως κάνω τον χειμώνα, το οποίο περιλαμβάνει: ποδήλατο, αερόβιες ασκήσεις, τζόκινγκ και φυσικά, όσο είναι καλός ο καιρός, κολύμπι».

Δείτε επίσης:





πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Navigation

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.