Latest Tweets

About Me

Βαλσάμωσε τη νεκρή γυναίκα του για να μένουν μαζί!

Βαλσάμωσε τη νεκρή γυναίκα του για να μένουν μαζί!

Σοκ και αποτροπιασμό προκαλεί η είδηση πως ένας άντρας από το Bιετνάμ, βαλσάμωσε τη νεκρή του γυναίκα επειδή δεν μπορούσε να την αποχωριστεί!
Ο Van Le, έχασε τη σύζυγο του πριν από τρία χρόνια αλλά ποτέ δεν μπόρεσε να το «χωνέψει». Έτσι λοιπόν την βαλσάμωσε,
την έβαλε σε γύψο και την τοποθέτησε μέσα στο σπίτι. Και όχι μόνο αυτό, αλλά την έβαλε και στο κρεβάτι του για να κοιμούνται μαζί!
Ο 57χρονος άνδρας, κάθε βράδυ κοιμάται με το άγαλμα που περιέχει τα λείψανα της νεκρής του γυναίκας. Και δεν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα. Στο ίδιο «μαρτύριο» έχει υποβάλει και τον μικρό του γιο.
Οι τοπικές αρχές σηκώνουν τα χέρια ψηλά με την περίπτωση του Van Le, ενώ ο ίδιος απαντά πως τα κάνει όλα προκειμένου να επιστρέψει στην προηγούμενη ενσάρκωση του:
«Δεν ήμουν άνθρωπος σε προηγούμενη ενσάρκωση μου.Έχω διαπράξει αμαρτία στην προηγούμενη ενσάρκωση μου, γι 'αυτό πρέπει να είμαι άνθρωπος σε αυτή την ενσάρκωση. Σε αυτή την ενσάρκωση μου πρέπει να εκπαιδεύσω τον εαυτό μου για να επιστρέψω στην προηγούμενη ενσάρκωση μου».

Δείτε επίσης:
Star.gr
Βαλσάμωσε τη νεκρή γυναίκα του για να μένουν μαζί! Βαλσάμωσε τη νεκρή γυναίκα του για να μένουν μαζί! Reviewed by stoklari on 18.10.11 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.


Από το Blogger.