Latest Tweets

About Me

Πως θέλουν το sex οι ελληνίδες;



Να λοιπόν τι θεωρούν οι Ελληνίδες ως προς το sex, για να μην έχετε λάθος εντυπώσεις για το τι χρειάζεται το αγαπημένο σας πρόσωπο.

Στο πρωινό σεξ λέμε …;
Ναι 43,5%
Όχι 17%
Ανάλογα το πώς έχω κοιμηθεί το βράδυ 39,5%
Πόσο εύκολα κάνεις σεξ χωρίς προφυλακτικό;
Δεν κάνω ποτέ χωρίς σκουφάκι 31,5%
Αν είμαστε πολύ καιρό μαζί με το σύντροφό μου, δεν έχω θέμα 42%
Πάνω στην ένταση της στιγμής όλα επιτρέπονται 26,5%
Το καλύτερο προκαταρκτικό είναι
Να μου κάνει μία ώρα μασάζ σε όλο το σώμα 52%
Να χωθεί με το πρόσωπό του για κάνα μισάωρο ανάμεσα στα πόδια μου 31,5%
Ποιος τα χρειάζεται τα προκαταρκτικά; 16,5%
Ποια στάση προτιμάς στο σεξ;
Την παραδοσιακή φυσικά, που επιτρέπει και η εκκλησία μας 20,5%
Να είμαι εγώ από πάνω 37,5%
Στα τέσσερα 42%
Μετά το sex …; ειλικρινά …; τι θέλεις;
Ένα τσιγάρο και ύπνο 19,5%
Κι άλλο sex 30%
Την ηρεμία μου 13,5%
Μια αγκαλιά 37%
Έχεις κάνει ποτέ σου cyber sex;
Όχι, ντρέπομαι πολύ 44,5%
Μια-δυο φορές, όταν σπούδαζε το αγόρι μου στο εξωτερικό 43,5%
Στο chatroulette με ήξεραν και οι πέτρες 12%
Θα έβγαζες αποκαλυπτικές φωτογραφίες με το φίλο σου;
Αν τον εμπιστευόμουν, ναι 29,5%
Έχω βγάλει ήδη 39,5%
Ας τολμήσει να εμφανίσει φωτογραφική μηχανή 31%
Τι θα έλεγες για λίγο ξύλο την ώρα του σεξ;
Δεν θα το επέτρεπα ποτέ 27,5%
Για κανένα χαστουκάκι στον πωπό δεν θα έλεγα όχι 49%
Βρε, βαράτε με κι ας κλαίω 23,5%
Έχεις κάνει ποτέ sex με παραπάνω από έναν άντρες;
Όχι. Δύο είναι αρκετοί στον έρωτα 75,5%
Όχι, αλλά δεν θα ήμουν αρνητική να δοκιμάσω κάποια φορά 16%
Αμέ. Όλοι οι καλοί χωράνε 8,5%
Πόσες φορές θέλεις να κάνεις σεξ μέσα την εβδομάδα;
Μία φορά την εβδομάδα είναι αρκετή 12,5%
3-4 φορές την εβδομάδα είναι μια χαρά 62%
Δεν αντέχω αν δεν το κάνουμε μερικές φορές τη μέρα 25,5%
Χρησιμοποιείς sex toys κατά τη διάρκεια του σεξ;
Όχι βέβαια. Αυτά είναι του διαβόλου 29,5%
Μόνο όταν το θέλει πολύ το αγόρι μου 57%
Πού να δεις τις καινούργιες μπίλιες που αγόρασα 13,5%
Προσποιείσαι οργασμό;
Όταν δεν θέλω να στεναχωρηθεί το αγόρι μου που έκανε τόση προσπάθεια 38,5%
Ποτέ. Να κάτσει ο άχρηστος να προσπαθήσει να με ικανοποιήσει 44%
Πολύ συχνά. Τον κάνει τόσο ευτυχισμένο να νομίζει ότι με ικανοποιεί 17,5%
Πόση ώρα διαρκεί το ιδανικό sex;
Μερικά λεπτά αρκεί να έχει ένταση 27,5%
Το καλό που του θέλω να μην τελειώσει στα πρώτα 10 λεπτά 32,5%
Θέλω ο άλλος να περάσει τουλάχιστον 40 λεπτά πάνω μου 40%
Πώς θα αντιδρούσες αν σου πρότεινε να κάνετε μαζί ένα golden shower;
(Για εκείνες που δεν γνωρίζουν, το golden shower είναι όταν ο ένας κατουράει τον άλλο)
Θα τον διαολόστελνα 57%
Θα τον έστελνα να κάνει τα τσίσα του και να γυρίσει μετά στο κρεβάτι 36%
Είμαι ανοιχτή σε νέες προτάσεις 7%
Έχεις κάνει ποτέ σεξ με γυναίκα;
Για ανώμαλη με πέρασες; 64%
Όχι ακριβώς σεξ, αλλά κάτι παίχτηκε με κάποια ένα βράδυ που είχα γίνει γκολ 17,5%
Δεν έχω κάνει, αλλά έχω περιέργεια να δω πώς είναι 18,5%
Ποιος δημόσιος χώρος σε εξιτάρει περισσότερο;
Το αυτοκίνητο του αγοριού μου 19,5%
Η τουαλέτα ενός μπαρ 24%
Μια ωραία αμμουδιά 33,5%
Το πάρκο απέναντι από το σπίτι μου 23%
Το ιδανικό πέος για σένα είναι
το μακρύτερο δυνατό 3,5%
λεπτό και κανονικό για μην πονάω 6%
μακρύ και χονδρουλό 90,5%
Πόσο συχνά κάνεις πρωκτικό σεξ;
Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ 27%
Σπάνια 45%
Κάθε φορά που μου το ζητάει ο σύντροφός μου 28%
Επιδίδεσαι σε κατάποση των υγρών του συντρόφου σου;
Ποτέ, το σιχαίνομαι 24,5%
Μόνο του μεγάλου μου έρωτα 38,5%
Βεβαίως, δεν έχω κανένα πρόβλημα 37%
Σε πειράζει το trash talking κατά τη διάρκεια του σεξ;
Μίλα μου βρόμικα για να με ανάψεις 73%
Ναι, με ξενερώνει 15%
Εγώ μιλάω ακόμη πιο βρώμικα απ’ αυτόν 12%
Τα κλειδιά της έρευνας:
Πάνω από 90% των γυναικών θέλουν το πέος του άντρα μακρύ και χονδρουλό

Μόλις 74 από τις 200 γυναίκες δηλώνουν ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα στην κατάποση των υγρών του άντρα

Αν η γκόμενά σου ανήκει στο 27% των γυναικών που δεν έχει κάνει ποτέ πρωκτικό σεξ, έχεις χρέος να είσαι ο πρώτος που θα πάρει την Πόλη

128 από τις 200 γυναίκες θεωρούν ανωμαλία το να κάνουν σεξ με κάποια άλλη γυναίκα

Μόλις το 7% των γυναικών είναι ανοιχτό σε μια πρόταση για golden shower

88 από τις 200 γυναίκες του δείγματος δεν προσποιούνται ποτέ οργασμό και περιμένουν καρτερικά να τις ικανοποιήσεις

1 στις 4 γυναίκες εμφανίζει τάσεις νυμφομανίας, αφού θέλει να το κάνετε τουλάχιστον μερικές φορές την ημέρα

Δυστυχώς μόνο το 8,5% θα δεχόταν κι άλλους σεξουαλικούς συντρόφους στο κρεβάτι σας

Ετοίμασε τα λάδια σου. Το 52% των γυναικών θέλει μασάζ πριν το sex.

Δείτε επίσης:





πηγη
Πως θέλουν το sex οι ελληνίδες; Πως θέλουν το sex οι ελληνίδες; Reviewed by stoklari on 29.12.11 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τα κείμενα που εμφανίζονται Sto klari ανήκουν αποκλειστικά στους συγγραφείς τους,
(οι πηγές δηλώνονται κάτω από κάθε κείμενο)
και εκφράζουν τις απόψεις τους
και όχι τις απόψεις του blog Sto klari ή των δημιουργών του.
Δεν υιοθετούμε καμία άποψη, απλώς τις αναμεταδίδουμε αναφέροντας την πηγή





Αν πιστεύετε ότι κάποια ανάρτηση του blog σας θίγει η σας προσβάλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.


Από το Blogger.